Mobilni taniej z Hotelami Focus

Agencja Media Effective Group przygotowała dla sieci hoteli Focus trzyczęściową kampanie mobilną.

Celem akcji było zachęcenie posiadaczy iphonów do ściągnięcia darmowej aplikacji rezerwacyjnej. Dzięki niej użytkownicy nie tylko sprawnie dokonają rezerwacji online, ale uzyskają dodatkowe rabaty.  Pierwsza i druga część kampanii polegała na wysyłce smsów z linkami przekierowującymi do specjalnie stworzonej strony lajt www.m.focushotel.pl. Po kliknięciu użytkownik mógł zapoznać się z ofertą sieci lub był przekierowany do pobrania aplikacji. W wyniku akcji pobieralność aplikacji wzrosła z 529 na 308 miejsce w rankingach pobrań iTunes  dla Polski. W lipcu planowane jest trzecia część kampanii, również skierowana do posiadaczy smartfonów.

Dodatkowo agencja zarekomendowała i zrealizowała reklamę w mobilnej aplikacji Navi Expert, jedynej nawigacji preinstalowanej u wszystkich operatorów. Managerem odpowiedzialnym za obsługę kampanii był  Ludwik Jankowski.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu