Bożena Chmielarczyk – nowy prezes Eniro Polska

Eniro wprowadza zmiany w kadrze zarządzającej w polskim oddziale. Po 11 latach pracy, Roger Asplund – prezes Eniro Polska opuszcza firmę, a jego następcą jest Bożena Chmielarczyk. Bożena zajmowała poprzednio stanowisko Dyrektora Generalnego
u międzynarodowego wydawcy Reader’s Digest w Polsce. Obejmuje stanowisko od dzisiaj i będzie członkiem kadry zarządzającej Grupy Eniro.

Bożena Chmielarczyk posiada szerokie doświadczenie z pracy w globalnych firmach skoncentrowanych na konsumencie i posiadających silne marki. Posiada solidną wiedzę na temat pozycjonowania marki i marketingu oraz spółek w trakcie restrukturyzacji. Bożena była odpowiedzialna za transformację oferty Reader’s Digest z drukowanych kanałów dystrybucji do uzupełnienia ich przez ofertę online. Wcześniej, przez pięć lat pracowała w Grupie Coca-Cola i dwa lata w McDonald Polska. Przed Reader’s Digest, przez siedem lat była Marketing i Country Managerem w niemieckiej firmie Storck GMBH.

„Cieszę się, że mogę przedstawić Bożenę Chmielarczyk jako naszego nowego CEO w Eniro Polska” – mówi Johan Lindgren, prezes i CEO Eniro. „Bożena pracowała w globalnych,  skoncentrowanych na konsumencie firmach na polskim rynku i posiada doskonałą wiedzę na temat procesu transformacji z druku do online w praktyce. Jestem przekonany, że doświadczenie Bożeny będzie wartością dodaną w naszych staraniach zmierzających do wzmocnienia marek należących do Eniro Polska, że wzmocni pozycję i wyniki finansowe firmy” – dodaje Johan Lindgren. „Jednocześnie dziękuję Rogerowi Asplundowi, który jako prezes przez wiele lat świetnie radził sobie w umacnianiu i przekształcaniu firmy.”

„Cieszę się, że obejmuję stanowisko prezesa Eniro Polska i biorę odpowiedzialność za restart polskiego oddziału i doprowadzenie do pełnej integracji Eniro Polska tak, że stanie się pełnoprawnym członkiem Nordyckiej Grupy Eniro. Moim zdaniem, Eniro Polska ma ogromny potencjał pozwalający na to, aby wzmocnić swoją markę i pozycję online na polskim rynku wyszukiwania lokalnego” – podsumowuje Bożena Chmielarczyk.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu