Rób TO z Listonic – mobilna kampania programu mSaver

przez | 19/06/2012

Innowacyjny sposób oszczędzania w mBanku – program mSaver – promowany jest wśród użytkowników Listonic – mobilnej listy zakupów. Przy liście zakupów wyświetlana jest kontekstowa reklama, z której konsumenci dowiedzą się, ile mogliby zaoszczędzić dzięki mSaver.

Zakupy w sklepie są idealnym momentem na pokazanie możliwych oszczędności. Informacja dociera wtedy do konsumenta w doskonałym kontekście zakupowym. Program mSaver pozwala oszczędzać automatycznie przy każdej płatności kartą za zakupy. Reklama w Listonic pokazuje, jaka kwota wpłynęłaby na nasz rachunek oszczędnościowy przy płaceniu za daną listę zakupów, gdybyśmy korzystali z mSavera.

mSaver to nowoczesna usługa, która pomaga gromadzić środki na rachunku oszczędnościowym. Do jej promocji wykorzystano nową funkcję aplikacji Listonic.Przewiduje ona, ile będą kosztować produkty zapisane na danej liście zakupów. Dzięki temu reklama mSaver w spersonalizowany sposób pokazuje, ile środków użytkownik mógłby zaoszczędzić..

Po kliknięciu w reklamę, użytkownik Listonic przechodzi na dedykowaną stronę mobilną zawierającą więcej informacji na temat programu mSaver. Nowym rozwiązaniem jest umożliwienie konsumentom nawiązania połączenia głosowego z mLinią bezpośrednio po kliknięciu w przycisk umieszczony na tej stronie.

Promocja w Listonic towarzyszy działaniom OOH prowadzonym w największych sieciach handlowych i kinowych oraz konkursowi „I’mSaver”, który w najbliższych dniach wystartuje na fanpage’u mBanku.

Innowacyjne wdrożenie dla mSaver to efekt pracy dwóch podmiotów. Koncepcja  aplikacji narodziła się w agencji Imagine, która jest także odpowiedzialna za część kampanii. Wdrożenie koncepcji Imagine powierzono firmie Listonic.