On Board PR dla marki Warka

Konsultanci On Board PR Ecco Network będą odpowiedzialni za przeprowadzenie działań komunikacyjnych związanych z realizacją działań dla marki Warka, należącej do portfolio Grupy Żywiec. W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacyjną, wpisującą się w dotychczasowe działania Grupy Żywiec w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone m. in. w oparciu o „Dialog Społeczny” z mieszkańcami regionu.

Do zadań On Board PR należeć będzie współtworzenie rubryki poświęconej marce w jednej z lokalnych gazet, koordynacja programu wspierającego inicjatywy sportowe w regionie, wsparcie komunikacji Święta Warki, które marka Warka sponsoruje od kilkunastu lat dla lokalnej społeczności oraz prowadzenie media relations. Ponadto w ramach prowadzonych działań agencja zorganizowała też konkurs dla kibiców w Warce, mający na celu zachęcenie mieszkańców do grupowania się podczas meczów Reprezentacji Polski i aktywnego dopingowania Biało-Czerwonych.

Ideą przewodnią projektu jest wspieranie wizerunku Warki jako oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej i promocja inicjatyw sportowych wśród lokalnej społeczności. Zaplanowane w kampanii działania będą odbywać się na terenie miasta i gminy Warka, gdzie powstaje popularna marka piwa.

Za realizację kampanii z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiada Aleksandra Lau, PR Consultant – Project Leader w dziale Retail & Entertainment, prowadzonym przez Tomasza Lisa.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu