Unicorn Media wprowadza nową identyfikację wizualną. Stary logotyp zastąpi nowy projekt autorstwa utalentowanego grafika, Przemysława Szymanowskiego. Logo pozwoli na większą rozpoznawalność w trakcie realizacji planów ekspansji na polskim i zagranicznym rynku.
– Świeża i nowoczesna wizja grafika to efekt wielu dyskusji oraz rozważań nad marką polskiego jednorożca. Dla nas to czas większych przemian i kolejny etap tworzenia dużego, silnego brandu na polskim rynku mediowym. Do projektu dołączono książkę znaku, dzięki której odbiór naszej firmy będzie bardziej profesjonalny. Wierzę, że przekonamy swoją nową marką zarówno zagranicznych, jak i polskich klientów – mówi Tomasz Szymanowski, dyrektor zarządzający Unicorn Media.
Unicorn Media to nowoczesna agencja PR. Powstała w 2006 roku. Firmę tworzy piętnastoosobowy zespół, doświadczonych, młodych i zdolnych ekspertów w dziedzinie PR. W stałej obsłudze pracuje dla ponad 10 klientów z branż takich jak: IT i telekomunikacja, medycyna i healthcare, finanse i ubezpieczenia oraz rynek kapitałowy GPW.
– Wiemy, że na jakość pracują ludzie, a nie sam symbol. Dlatego już wkrótce przekażemy najważniejsze informacje związane z wzmocnieniem naszego zespołu, który już dziś stanowi całkowicie nową jakość na rynku PR – dodaje Tomasz Szymanowski.