Grupa wirtuale.pl rozpoczęła prywatną emisję akcji. Od Inwestorów planuje pozyskać 1,1 mln złotych, które Grupa przeznaczy na dalsze inwestycje.
Grupa Wirtuale.pl SA posiada trzy główne obszary działalności: Chmura marketingu i nowych technologii, Agencja PR i Agencja interaktywna, Innowacyjne usługi turystyczne, które uzupełniają się i gwarantują najwyższej jakości kompleksowe usługi informatyczne, marketingowe oraz turystyczne.
– Istotnym elementem Chmury jest Supermarket Usług Internetowych Uti.pl, do którego dostęp mają internauci w Polsce i na świecie. Uti.pl oferuje Klientom kompletne i gotowe usługi dostępne z dowolnego miejsca i urządzenia, bardzo przydatne dla życia i biznesu. Usługi są w większości automatyczne, rozliczane w prosty i przejrzysty sposób i skonfigurowane do aktualnej potrzeby – mówi Wojciech Korona, Prezes Zarządu wirtuale.pl
Kolejnym obszarem działań Spółki jest Agencja PR i Agencja interaktywna, które opracowują strategie, realizują kampanie i projekty wizerunkowe oraz wykonują portale internetowe, platformy e-commerce i aplikacje mobilne. W portfolio agencji są zarówno małe podmioty gospodarcze, jak i globalne korporacje. Agencje wyróżnia m.in. przynależność do międzynarodowej sieci marketingowej GlobalCOM-PR Network, która zapewnia dostęp do globalnego know-how, zagranicznych rynków oraz nowych klientów.
Innowacyjne usługi turystyczne to połączenie narzędzi: portal rezerwacji miejsc noclegowych Dotbook.pl oraz platforma planowania podróży – Tripos.pl z nowatorskimi i mocno rozwijającymi się usługami geocachingu oraz questingu, czyli tworzenia sieci nieoznakowanych szlaków turystycznych, przy wsparciu nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych (Facebook, Google czy YouTube).
Zachęcamy również do obejrzenia prezentacji video dostępnej pod linkiem: http://youtu.be/XQiZbIw9czU.