Ruszyła prywatna oferta akcji spółki wirtuale.pl SA

Grupa wirtuale.pl rozpoczęła prywatną emisję akcji. Od Inwestorów planuje pozyskać 1,1 mln złotych, które Grupa przeznaczy na dalsze inwestycje.

Grupa Wirtuale.pl SA posiada trzy główne obszary działalności: Chmura marketingu i nowych technologii, Agencja PR i Agencja interaktywna, Innowacyjne usługi turystyczne, które uzupełniają się i gwarantują najwyższej jakości kompleksowe usługi informatyczne, marketingowe oraz turystyczne.

– Istotnym elementem Chmury jest Supermarket Usług Internetowych Uti.pl, do którego dostęp mają internauci w Polsce i na świecie. Uti.pl oferuje Klientom kompletne i gotowe usługi dostępne z dowolnego miejsca i urządzenia, bardzo przydatne dla życia i biznesu. Usługi są w większości automatyczne, rozliczane w prosty i przejrzysty sposób i skonfigurowane do aktualnej potrzeby – mówi Wojciech Korona, Prezes Zarządu wirtuale.pl

Kolejnym obszarem działań Spółki jest Agencja PR i Agencja interaktywna, które opracowują strategie, realizują kampanie i projekty wizerunkowe oraz wykonują portale internetowe, platformy e-commerce i aplikacje mobilne. W portfolio agencji są zarówno małe podmioty gospodarcze, jak i globalne korporacje. Agencje wyróżnia m.in. przynależność do międzynarodowej sieci marketingowej GlobalCOM-PR Network, która zapewnia dostęp do globalnego know-how, zagranicznych rynków oraz nowych klientów.

Innowacyjne usługi turystyczne to połączenie narzędzi: portal rezerwacji miejsc noclegowych Dotbook.pl oraz platforma planowania podróży – Tripos.pl z nowatorskimi i mocno rozwijającymi się usługami geocachingu oraz questingu, czyli tworzenia sieci nieoznakowanych szlaków turystycznych, przy wsparciu nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych (Facebook, Google czy YouTube).

Zachęcamy również do obejrzenia prezentacji video dostępnej pod linkiem: http://youtu.be/XQiZbIw9czU.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu