Domiporta.pl z nowymi partnerami zwiększa swój lokalny zasięg

Domiporta.pl, która nawiązała współpracę z ogólnopolską siecią portali miejskich Twoje-Miasto.pl, a także z lokalnymi serwisami iwarszawa.pl, ilodz.pl oraz egorzow.pl, zwiększa dotarcie do lokalnego odbiorcy ofert z rynku nieruchomości. Jest to kolejny etap działań, które mają na celu rozszerzenie zasięgu i skuteczności ofert serwisu Domiporta.pl w regionach oraz dotarcie do lokalnego odbiorcy.

W ramach współpracy z nowymi partnerami oferty z serwisu Domiporta.pl dostępne są od początku czerwca w ogólnopolskiej sieci portali miejskich Twoje-Miasto.pl, czyli w aż 122 serwisach miejskich. Każda oferta umieszczona w serwisie Twoje-Miasto.pl zawiera informację o danej nieruchomości wraz z logotypem serwisu Domiporta.pl. Użytkownicy zainteresowani ogłoszeniem zostają przekierowywani na Domiporta.pl, gdzie udostępnione są szczegółowe informacje dotyczące oferty. Ogłoszenia z serwisu Domiporta.pl są w analogiczny sposób eksponowane również w trzech serwisach partnerskich, dedykowanych mieszkańcom Warszawy (iwarszawa.pl), Łodzi (ilodz.pl) oraz Gorzowa (egorzow.pl).

Serwis Domiporta.pl stale poszerza sieć partnerstw, zwiększając tym samym skuteczność ogłoszeniową i zasięg. Z kwietniowych danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że obecnie z Domiporta.pl miesięcznie korzysta ponad pół miliona użytkowników, którzy generują prawie 25 mln odsłon.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu