Cenowe mistrzostwa świata w Lidlu

„Baaach!!! I tu widzimy, wpada do siatki Kiełbasa Krakowska po 2,22!! A potem buuum!! Do tej samej siatki trafiają bezbłędnie sosy włoskie po 4,99” – tak w kolejnym spocie nowej kampanii znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch opisuje promocję cenową sieci Lidl obejmującą specjalnie wyselekcjonowany asortyment produktów żywnościowych i akcesoriów dla kibiców.

Kampania, której prapremiera odbyła się 19 maja na fanpage’u Lidl Polska w portalu społecznościowym Facebook, to kolejna po „Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy.” szeroko realizowana akcja tej sieci. Emisja najnowszych spotów z udziałem Jacka Gmocha rozpocznie się w sobotę 16 czerwca.

Jacek Gmoch, legendarny trener i piłkarz, to po Krzysztofie Kowalewskim druga znana postać, która użyczyła swojego głosu sieci Lidl Polska. Specyficzny, bardzo obrazowy, graficzny sposób komentowania piłkarskich rozgrywek i taktyki drużyn stał się znakiem rozpoznawczym Gmocha i inspiracją dla nowej kampanii „Cenowe mistrzostwa świata w Lidlu”.

W ramach trwającej od kliku tygodni kampanii, chcielibyśmy zaoferować klientom kolejne produkty z naszej specjalnej oferty – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. – Nasze produkty wchodzą w skład jednej drużyny, której przewodzi wysoka jakość i niska cena. Rywalizują one o uznanie klientów, którzy gromadzą się na stadionach, przed telewizorami lub w strefach kibica, żeby wspólnie kibicować. Mamy nadzieję, że pozytywna postać Jacka Gmocha oraz spoty inspirowane duchem sportowej rywalizacji i atmosfery mistrzostw, przekonają ich do naszej dedykowanej kibicom oferty.

Będący przedmiotem kampanii, specjalnie wyselekcjonowany asortyment obejmuje zarówno przekąski, dania gotowe, napoje i słodycze, jak również specjalne zestawy akcesoriów.

Premiera pierwszego spotu telewizyjnego odbyła się 19 maja na liczącym już ponad 100 tysięcy fanów fanpage’u Lidl Polska na Facebooku, a kampania ruszyła na dobre w poniedziałek 21.05.2012, kiedy to spoty emitowane były w najchętniej oglądanych pasmach telewizyjnych w Polsce.  Dzień później, we wtorek 22.05.2012, pojawiły się spoty radiowe. Cenowe promocje w mistrzowskim stylu Jacka Gmocha będą komunikowane regularnie  co tydzień, a emisja najnowszych spotów rozpocznie się 16 czerwca.

Informacje o promocyjnej ofercie dostępne są również w gazetkach promocyjnych, nośnikach POS (plakaty, billboardy), na stronie www.lidl.pl oraz liczącym już ponad 100 tysięcy fanów fanpage’u Lidl Polska. Ich szata graficzna nawiązuje do strzałek i grafów rysowanych przez Jacka Gmocha w trakcie komentowania meczów. Kampania „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu” potrwa do 1 lipca.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu