7 czerwca 2012 w Budapeszcie odbyła się gala wręczenia nagród ICSC SOLAL Marketing Awards. Bonarka City Center otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Reklama Konsumencka i Handlowa za całoroczną kampanię relaunchingową.
SOLAL Marketing Awards to najważniejsza nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych, przyznawana za działania wyróżniające się efektywnością i kreatywnością przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Do rywalizacji stają centra handlowe z całej Europy i Afryki Południowej. Statuetki wręczane są corocznie na Europejskiej Konferencji Marketingowej Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych.
W tegorocznym konkursie Bonarka City Center nominowana była w dwóch kategoriach:
- Reklama Konsumencka i Handlowa – za całoroczną kampanią relaunchingową;
- Promocja Sprzedaży i Wydarzenia – za projekt loterii „Paragoniki do kontroli” realizowanej za pomocą rabatomatów – nowoczesnych urządzeń, które poza funkcją interaktywnej mapy centrum obsługują także działania promocyjne prowadzone w centrum handlowym.
Za pomysł i realizację projektów nominowanych do nagrody oraz przygotowanie zgłoszeń konkursowych odpowiada Grupa KUC, która na stałe współpracuje z Bonarka City Center w zakresie obsługi reklamowej (Firma Reklamowa KUC) i PR (Plus Communication).