Po sukcesie pierwszej paczki z muzyką metalową, serwis MusicRage.org powraca z trzema zestawami płyt i bogatszą paletą systemów płatności. Tradycyjnie to klient decyduje, ile chce zapłacić za kupowaną muzykę.
Serwis MusicRage, oferujący pakiety albumów muzycznych dystrybuowanych w postaci elektronicznej (FLAC, MP3) w cenie określonej przez kupującego, uruchomił drugą edycję muzycznej paczki. A nawet paczek, gdyż tym razem w MusicRage dostępne będą równocześnie zestawy albumów z trzech nurtów: rock, metal i indie/alternative. Dodatkowo twórcy serwisu postanowili ułatwić dokonywanie zakupów polskim klientom, integrując stronę z systemem płatności DotPay. Kolejnym narzędziem zwiększającym dostępność muzyki jest wprowadzenie mechanizmu „Pay with a Tweet”, dzięki któremu można będzie „kupić” część dostępnych utworów, „płacąc” za nie wpisem w serwisie Twitter.
W muzycznych paczkach znalazły się albumy zespołów z całego świata – z Łotwy, Kanady, Danii, Libanu, RPA, Szwecji, Francji i Brazylii. Nie zabrakło też polskich artystów – np. cenionych grup Elvis Deluxe, czy Kyst. Tradycyjnie już, niezależnie od wybranej paczki, w przypadku gdy użytkownik zdecyduje się zapłacić za nią więcej niż aktualna średnia, do czterech płyt otrzyma dodatkowo piątą.
– Chcemy, aby serwis MusicRage rozwijał się z każdą nową paczką. Nie tylko muzycznie, choć staramy się z edycji na edycję poszerzać zasięg stylistyczny, ale także technologicznie – mówi Michał Michalski, współzałożyciel serwisu – Po emisji pierwszej paczki otrzymaliśmy wiele pytań o wygodniejszy dla polskiego klienta system płatności. Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z DotPay, a dodatkowo postanowiliśmy wypróbować metodę „płatności” wpisami na Twitterze: dzięki niej każdy będzie mógł wypróbować MusicRage, pobierając cztery utwory bez żadnych opłat, jedynie dzięki umieszczeniu informacji o naszym serwisie na popularnym mikroblogu.
Kolejną zmianą są rozbudowane statystyki, dzięki którym będzie można dowiedzieć się, w jakim kraju muzyczne paczki cieszą się największym powodzeniem. – Ta nowość zwiększy przejrzystość ofert MusicRage, będzie atrakcyjna (bardziej jako ciekawostka) dla kupujących, ale przede wszystkim dla samych muzyków, którzy w łatwy sposób będą mogli sprawdzać, kto najwięcej płaci za paczki. Może to być wskazówką np. przy planowaniu kampanii w rozgłośniach radiowych, czy tras koncertowych – wyjaśnia Tomasz Stachewicz, współzałożyciel serwisu.