W związku z odbywającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, w piątek, 15 czerwca 2012 roku, w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu zostanie uruchomiona specjalna Mistrzowska Wystawa poświęcona inwestycjom realizowanym w Polsce w związku z UEFA EURO 2012™. Wystawa będzie czynna do 8 lipca 2012 roku. Do tego czasu w każdy weekend klienci galerii będą też mogli poczuć piłkarskie emocje, grając w grę FIFA 12 na PlayStation czy w popularne piłkarzyki. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych.
Mistrzowską Wystawę będzie można obejrzeć na placu Niebiańskim oraz w pobliżu wejścia nr 1 do galerii. Dzięki niej klienci Magnolia Park będą mogli zapoznać się z ogromem i rozmachem inwestycji realizowanych w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu w związku z przygotowaniami do tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Wszystko zostanie zaprezentowane w bardzo atrakcyjnej formie, w postaci profesjonalnie zmontowanych prezentacji multimedialnych, w skład których wchodzą filmy video, krótkie filmy reklamowe, wizualizacje oraz zdjęcia z postępów prac. Patronat nad wystawą objęli wszyscy prezydenci miast gospodarzy EURO 2012.
W czasie trwania wystawy w każdy weekend na odwiedzających centrum handlowe czekają dodatkowe atrakcje. Każdy będzie mógł spróbować swoich sił w rozgrywkach piłki stołowej, czyli popularnych piłkarzykach. Klienci będą mieli do dyspozycji cztery stoły do gry ustawione na placu Niebiańskim. Na zwycięzców czekają auta z pełnym bakiem do wypożyczenia na weekend. Osoby spragnione piłkarskich emocji będą też mogły zagrać swoją ulubioną drużyną w grze FIFA 12 na PlayStation. Na placu Niebiańskim zostaną ustawione dwa stanowiska do gry. Również najmłodsi będą mogli aktywnie uczestniczyć w piłkarskiej zabawie. W Kąciku Malucha przy wejściu nr 1 profesjonalne animatorki będą malowały dzieciom buźki barwami klubowymi oraz będą prowadziły konkursy rysunkowe o tematyce sportowej. Nie zabraknie także słodkich upominków i baloników.
„W Magnolia Park panuje teraz prawdziwa moda na piłkarskie emocje. Od 8 czerwca w naszym centrum handlowym działają strefy piłkarskie, w których można oglądać mecze EURO 2012, a już wkrótce mieszkańcy Wrocławia będą mogli podziwiać inwestycje zrealizowane w ramach przygotowań do Mistrzostw Europy w piłce nożnej na Mistrzowskiej Wystawie. Zachęcamy również do gry w piłkarzyki oraz FIFA 12” – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 77 595 m2, a dalsze inwestycje są właśnie planowane. Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3 018 miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych w Magnolia Park znajdują się: Aldo, Almi Decor, C&A, Denon, ECCO, Esprit, Eva Minge, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn, W. Kruk, Zara, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket TESCO. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Magnolia Park stanowi również miejsce spotkań dla lokalnej społeczności ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane zarówno wewnątrz centrum, jak i w amfiteatrze na świeżym powietrzu.
Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.
King’s Street Retail to platforma grupująca wysokiej jakości polskie centra handlowe charakteryzujące się dobrą lokalizacją, zdywersyfikowanym portfelem renomowanych marek, wysoką frekwencją odwiedzających oraz perspektywami dalszego rozwoju. King’s Street Retail jest finansowane przez Blackstone, który także zarządza jego aktywami. Za zarządzanie centrami handlowymi z portfela King’s Street Retail odpowiada Master Management Group, wiodąca firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe w Polsce. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek oraz Galeria Tęcza w Kaliszu.
Blackstone jest światowym liderem w inwestycjach private equity na rynku nieruchomości. W ciągu ostatnich 20 lat podmioty Blackstone działające w obszarze nieruchomości dokonały ponad 300 odrębnych inwestycji na łączną kwotę 28 miliardów USD. Akwizycja portfela Centro’s US, nabycie udziałów w General Group Properties, zakup od Equity One 36 hipermarketów spożywczych z galeriami handlowymi na terenie Stanów Zjednoczonych oraz inwestycje w centra handlowe w Polsce i Wielkiej Brytanii sprawiły, że Grupa stała się jednym z największych właścicieli oraz zarządzających nieruchomościami handlowymi na świecie, z portfelem wartym ponad 11,8 miliarda USD. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter @blackstone.
Master Management Group jest wiodącą polską firmą zarządzającą i inwestującą w nieruchomości handlowe, która obecnie zarządza łącznie ponad 340 000 m2 powierzchni handlowej. Firma posiada ugruntowane relacje z wiodącymi międzynarodowymi najemcami, a jej działania koncentrują się na zapewnianiu klientom jak najlepszych doświadczeń podczas zakupów. Współpracując z Blackstone, Master Management Group odpowiada również za doradztwo podczas transakcji, zarządzanie centrami handlowymi, a także wynajem powierzchni dla King’s Street Retail, nowo utworzonej platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Więcej informacji można znaleźć na www.mmgm.pl.