Milionowa ankieta Elsevier wypełniona

Już milion osób wzięło udział ankiecie badającej zadowolenie wydawców, autorów i recenzentów z usług wydawnictwa naukowego Elsevier. Milionowej odpowiedzi udzieliła Polka, dr Agnieszka Sobczak-Kupiec, pracownik naukowy Politechniki Krakowskiej i otrzymała atrakcyjne nagrody dla siebie i dla swojej uczelni.

Elsevier, wiodący dostawca produktów i serwisów informacyjnych z dziedziny nauki, techniki i medycyny przeprowadził badanie pozwalające klientom wydawnictwa na wyrażenie opinii o produktach i serwisach firmy. Specjalista w dziedzinie inżynierii materiałowej, chemicznej, technologii i nanotechnologii z Politechniki Krakowskiej, dr Agnieszka Sobczak-Kupiec, która wypełniła milionową ankietę, otrzymała subskrypcję na książki elektroniczne SciVerse ScienceDirect o wartości 10 000 euro dla swojej instytucji, bon towarowy Elsevier Webshop o wartości 250 $ oraz najnowszego iPada.  Pani doktor Sobczak-Kupiec wzięła udział w badaniu po opublikowaniu swojego artykułu, zatytułowanego “The influence of calcination parameters on free calcium oxide content in natural hydroxyapatite” w wydawanym przez Elsevier czasopiśmie Ceramics International.

“Dla społeczności naukowej niezwykle ważne jest posiadanie produktów i narzędzi pozwalających na bardziej efektywne wykorzystanie czasu i podniesienie jakości badań. Doceniamy możliwość przekazania wydawnictwu Elsevier naszej opinii na temat platformy i fakt, że nasze zdanie i pomysły są cenione”, powiedziała Sobczak-Kupiec. “Moi koledzy z Politechniki Krakowskiej odniosą wielką korzyść z subskrypcji na książki elektroniczne.”

“Elsevier stawia sobie za cel pomoc autorom, wydawcom i recenzentom w doskonaleniu ich pracy i jej wyników oraz spełnianie ich oczekiwań. Nasze ankiety dostarczają cennych informacji przydatnych w określeniu, jak możemy pomagać pracownikom naukowym w przyspieszeniu procesu badawczego”, powiedziała Ewa Kittel-Prejis, Dyrektor Wydawniczy Elsevier. “Jesteśmy ogromnie wdzięczni za wkład naszych klientów, a duża liczba odpowiedzi na ankietę ilustruje, jak wielkie zasługi mają oni w ulepszaniu naszych produktów i serwisów”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu