CHI Polska SA ma już 100 kawiarni

11 czerwca br. firma CHI Polska SA oficjalnie otworzyła swoją 100. kawiarnię. Nowa placówka znajduje się na terenie Dworca Głównego PKP we Wrocławiu i łączy styl COSTA COFFEE i ulubione przez klientów produkty coffeeheaven. Do końca roku CHI Polska SA przewiduje uruchomienie kilkunastu kolejnych kawiarni.

„Setna kawiarnia to efekt systematycznego i efektywnego rozwoju naszej firmy” – podkreśla Michał Nowak, head of property & expansion department w CHI Polska. „Nasza nowa kawiarnia we Wrocławiu jest kompilacją nowoczesnego designu, rozwijanego przez ekspertów z COSTA COFFEE, określanego, jako styl Metropolitan, który idealnie pasuje do tego typu przestrzeni tranzytowych, stwarzając jednocześnie oazę dla relaksu i spotkań prywatnych i biznesowych, z wyjątkowym duchem, menu i obsługą kawiarni coffeeheaven”.

Wybór Wrocławia na otwarcie 100. kawiarni spółki CHI Polska był nie przypadkowy. „Wrocław – miasto spotkań” – takim hasłem promuje się jedno z najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich miast. O estetyczne oraz przyjazne miejsce do spotkań zadbała również spółka CHI Polska otwierając na terenie nowo odremontowanego Dworca Głównego PKP swoją 100. kawiarnię. 135 m² przestrzeni w stylu Metropolitan cechuje nowoczesność, elegancja, a przede wszystkim ciepła i przyjazna atmosfera. Komfortowe wnętrze jest idealnym miejscem do rodzinnych i towarzyskich spotkań czy przerwy w podróży. Gama produktów kawiarni coffeeheaven bazuje na oczekiwanych przez gości cechach: jakości, naturalności i świeżości. W menu znajdziemy ulubione przez miłośników smaki kaw – zarówno te na ciepło, jak i kawy mrożone. Ponieważ coffeeheaven to nie tylko kawa, ale także doskonałe miejsce na śniadanie, lunch czy podwieczorek, w ofercie znajduje się również szeroki wybór przekąsek słodkich i słonych. Wybierając produkty coffeeheaven każdy konsument otrzymuje najlepszą jakość oraz świeżość.

Pierwszą kawiarnię pod szyldem coffeeheaven spółka CHI Polska otworzyła w 2000 r. w Gdyni. Ilość placówek otwieranych zarówno pod marką coffeeheaven, jaki COSTA COFFEE systematycznie rośnie. Do końca roku CHI Polska planuje zwiększenie ilości kawiarni o ok. 20-30. Po przejęciu w maju 2012r. przez CHI Polska SA, kawiarni COSTA COFFEE, których operatorem była firma eCoffee, spółka obecnie ma pod swoimi skrzydłami ponad 100 kawiarni pod marką coffeeheaven i COSTA COFFEE. Rok 2012 dla CHI Polska SA. to rok intensyfikacji działań inwestycyjnych, które mają na celu zbudowanie zasięgu i odpowiednio silnego relaunchu marki COSTA COFFEE na rynku polskim. Równoległym celem spółki jest utrzymanie silnej pozycji marki coffeeheaven i umacnianie siły już funkcjonujących kawiarni pod tym szyldem. Plany spółki na ten rok są ambitne, a obrana strategia oparta jest na zrównoważonym rozwoju spółki. Największą wartością dla CHI Polska są klienci zarówno wielbiciele coffeeheaven, którzy stale podkreślają ich uznanie dla tej marki, jak również miłośnicy marki COSTA COFFEE.  „Otwarcie 100. kawiarni CHI Polska SA nie byłoby możliwe bez udziału naszych klientów. Dlatego świętując to wyjątkowe wydarzenie chcielibyśmy podziękować przede wszystkim naszym konsumentom i fanom marek. Bez nich nie moglibyśmy się tak dynamicznie rozwijać i nie osiągnęlibyśmy sukcesu naszej firmy. Dziękujemy.” – podkreśla Dorota Szczerbicka, head of marketing w CHI Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu