Mediapolis Custom Publishing awansuje personel oraz poszerza struktury

W Mediapolis Custom Publishing nastąpiły zmiany w strukturach zespołu. Robert Łobko awansował i obecnie pełni funkcję Deputy Managing Director w Mediapolis Custom Publishing. Do zespołu agencji dołączyła również Monika Filipczuk, obejmując stanowisko Dyrektor Wydawniczej.

Rober Łobko – Deputy Managing Director

Z Mediapolis jest związany od marca 2011. Do momentu awansu pracował na stanowisku  Business Development Manager, gdzie był odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę projektów new business. Obecnie zastępując Dyrektora Zarządzającego odpowiada za dział business development i dział sprzedaży. Wcześniej doświadczenie zdobywał pracując w agencjach customowych.

Monika Filipczuk, Dyrektor Wydawnicza

Z branżą wydawniczą związana od 2003 roku. Doświadczenie zdobywała jako Redaktor Prowadzący, Sekretarz Redakcji, Zastępca Redaktora Naczelnego 6 tytułów magazynów lifestylowych. Posiada wieloletnie doświadczenie dziennikarskie. Przed objęciem stanowiska w Mediapolis była związana z agencją Concept Publishing Polska, w której zajmowała analogiczne stanowisko.

Awanse oraz zmiany struktury w Mediapolis Custom Publishing stanowią realizację strategii rozwoju agencji – komentuje Monika Walczak, Dyrektor Zarządzająca.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu