Gwiazda BGŻOptima rusza na podbój social media

Świnka-skarbonka, maskotka BGŻOptima, ma swój fanpage na portalu społecznościowym Facebook. Bank rusza właśnie z akcją, której celem jest stworzenie w przestrzeni popularnego serwisu miejsca dla oszczędnych, oszczędzających i planujących oszczędzanie. Na start fanpage ruszył też konkurs, z nagrodą główną w wysokości 500 zł – na drobne wydatki lub dobry początek oszczędzania.

Sympatyczna różowa świnka-skarbonka, symbolizująca oszczędzanie, które jest domeną banku BGŻOptima, zadebiutowała w reklamie promocji konta oszczędnościowego na początku kwietnia. Od tego czasu jest stałym elementem komunikacji marketingowej BGŻOptima. Teraz „gwiazda” banku występować będzie w zupełnie nowej roli.

Pod adresem http://www.facebook.com/swinkaBGZOptima ruszył właśnie fanpage administrowany przez bank, którego bohaterką jest jego maskotka. Świnka-skarbonka będzie tu dzielić się poradami i wskazówkami na temat gospodarowania pieniędzmi i ich pomnażania, zaprosi również swoich fanów do zabaw i konkursów promujących racjonalne podejście do wydatków i oszczędzanie.

Na początek, w ramach specjalnego konkursu, świnka-skarbonka będzie szukać dla siebie imienia. Docelowo stanie się ono nazwą jej strony na Facebook. Autor zwycięskiej propozycji otrzyma 500 zł nagrody, a świnka-skarbonka oraz jej „fani” poradzą mu, jak najlepiej pomnożyć tę kwotę. Dodatkowo 50 osób, które podpowiedzą śwince inne atrakcyjne imiona, otrzyma gadżety z jej wizerunkiem, w tym oczywiście skarbonki na dobry początek systematycznego oszczędzania.

Jak podkreśla Karolina Sudwoj-Nogalska, Dyrektor Marketingu BGŻOptima, fanpage ma być miejscem, gdzie wszyscy użytkownicy Facebooka zainteresowani rozsądnym gospodarowaniem swoimi finansami i oszczędzaniem, znajdą podane w lekkiej formie podpowiedzi, przewodniki i wyjaśnienia, które ułatwią im to, niełatwe wcale, zadanie. – Stworzyliśmy naszej śwince-skarbonce stronę na Facebook, aby bawić i dzielić się z innymi Internautami pasją do oszczędzania – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska. – Będziemy tu codziennie, otwarci na rozmowę ze znajomymi naszej maskotki, podpowiadając jak wspólnie oszczędzać coraz więcej, nie tylko pieniędzy.

Fanpage świnki-skarbonki można znaleźć i „polubić” pod adresem http://www.facebook.com/swinkaBGZOptima lub wpisując hasło „Świnka BGŻ” w wyszukiwarkę FB. Szczegóły konkursu na imię są dostępne w ramach specjalnej strony internetowej http://www.bgzoptima.pl/landing/swinka/index.html. Jak zapowiada bank to nie ostatnie słowo i nie ostatnie nagrody dla miłośników świnki-skarbonki i oszczędzania.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu