Serwis abcZdrowie.pl w nowej wersji

Serwis abcZdrowie.pl zadebiutował w nowej odsłonie. Jego odświeżona wersja jest bardziej czytelna i przejrzysta, a dostęp do poszukiwanych informacji łatwiejszy.

Nowe logo, szata graficzna oraz uproszczona nawigacja, to tylko niektóre z wprowadzonych zmian. Serwis został podzielony na trzy logiczne części: encyklopedię, pytania do ekspertów oraz forum dyskusyjne. Nowa struktura ma umożliwić użytkownikom szybsze dotarcie do interesujących ich informacji oraz zapewnić lepszą nawigację w serwisie.

Na stronie głównej wyeksponowany został moduł do zadawania pytań ekspertom. Natomiast prawy sidebar strony przeznaczono wyłącznie pod strefy reklamowe. Zmieniony układ i forma serwisu łączą w sobie minimalistyczny design, najnowszą technologię HTML5 oraz sprawdzone rozwiązania z zakresu user experience.

abcZdrowie.pl to lider wśród serwisów zdrowotnych w polskim internecie, oprócz tematów ściśle medycznych, poruszane są w nim zagadnienia z zakresu zdrowego trybu życia, żywienia, macierzyństwa, urody, fitnessu, seksu i psychologii. Grupa serwisów abcZdrowie, to również największa baza profesjonalnych treści o tematyce zdrowia i medycyny w Polsce. Ponad 150 000 jednostek contentu w postaci: artykułów, poradników, wideocastów i odpowiedzi na pytania udzielonych przez ekspertów.

Stawiamy na rzetelne treści podane w przystępny i zrozumiały dla użytkownika sposób – mówi Łukasz Szymański, marketing manager grupy NextWeb Media. Treści publikowane w abcZdrowie przechodzą zawsze dokładną weryfikację merytoryczną eksperta właściwego dla danej kategorii. W tym celu współpracujemy z ponad 200 lekarzami i specjalistami z wielu dziedzin medycyny, psychologii oraz dietetyki – dodaje.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu