Morizon.pl rozdaje tablety pośrednikom i agentom

Morizon.pl, jedna z największych polskich wyszukiwarek nieruchomości, energicznie rozwija swoją działalność w świecie urządzeń mobilnych. Teraz nie tylko udostępnia swoim klientom szereg udogodnień związanych z użytkowaniem innowacyjnej aplikacji mobilnej Morizon PRO, ale do swojej specjalnej oferty dołącza również tablety Samsung Galaxy Tab 10.1.

Dzięki współpracy z operatorem telefonii komórkowej, Morizon.pl wprowadził właśnie specjalną ofertę, dzięki której do swojej standardowej usługi promowania ofert nieruchomości dodaje tablety Samsung Galaxy Tab 10.1. Klienci wyszukiwarki zamawiający obecnie promocyjny pakiet usług Morizon.pl, w standardowej cenie pozycjonowania ofert w portalu i w serwisach partnerskich, otrzymują dodatkowo nawet 3 tablety gratis, łącznie z bezprzewodowym Internetem, futerałem na tablet oraz aplikacją Morizon PRO, skierowaną do profesjonalistów rynku obrotu nieruchomościami.

„Tablety oraz dedykowane dla pośredników nieruchomości aplikacje mobilne są przyszłością i coraz wyraźniejszą koniecznością w pracy profesjonalistów, dla których możliwość szybkiego reagowania na potrzeby klientów jest fundamentem sukcesu. Morizon PRO to pierwsza w Polsce aplikacja mobilna tego typu, która usprawnia zdalną pracę pośredników.” – mówi Bolesław Drapella, prezes Morizon S.A.

Innowacyjne oprogramowanie umożliwia między innymi dodawanie ofert i ich prezentację w Internecie, odczytywanie oraz odpowiadanie na zapytania klientów, a także podpowiada w wycenie nieruchomości. W połączeniu z korzyściami jakie daje sam tablet, zestaw pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy agenta poza biurem, zastępując tradycyjne narzędzia jak nieporęczny w terenie laptop czy aparat. Dzięki swojej wszechstronności urządzenie pełni między innymi funkcję kamery HD, notatnika, przenośnego komputera z szybkim bezprzewodowym dostępem do Internetu, czy nawigacji GPS.

„Od początku staramy się być liderem innowacyjnych rozwiązań, takich, które wyraźnie wspierają funkcjonowanie podmiotów rynku nieruchomości i ułatwiają kojarzenie stron transakcji. Dlatego i tym razem postanowiliśmy zrobić coś ekstra. Stąd przełomowy na rynku pomysł na gratisowe dodawanie tabletów do standardowej usługi morizon.pl. Rozwiązanie jakie proponujemy z pewnością będzie atrakcyjne i bezpośrednio wesprze pracowników biur nieruchomości w codziennej pracy, ale liczymy, że efekty tego będą odczuwalne również po stronie ich klientów, w postaci wyższego standardu usług, jakie otrzymają.” – dodaje Drapella.

Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie: http://www.morizon.pl/start

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu