Infor Xtreme doceniony za doskonały poziom wsparcia

Infor, wiodący dostawca oprogramowania dla biznesu, obsługujący ponad 70 000 klientów, poinformował że serwis Infor Xtreme Support znalazł się w gronie „10 najlepszych stron służących jako wsparcie dla biznesu” według organizacji Association of Support Professionals (ASP).

Serwis został zaprezentowany w nowej odsłonie w styczniu bieżącego roku, w ramach nowego programu wsparcia firmy Infor – Xtreme Support. Portal jest prosty w użytkowaniu i oferuje możliwość dostosowania do własnych potrzeb, dzięki czemu pomaga klientom Infor szybciej rozwiązywać problemy techniczne i minimalizować zakłócenia w biznesie. Infor ogłosił również w marcu, że program Xtreme Support otrzymał nagrodę 2012 MarketTools ACE za wsparcie w dziedzinie znakomitej obsługi klienta.

„Infor przykłada szczególną wagę do pomagania klientom w szybszym i mądrzejszym prowadzeniu biznesu. Firma Infor nie tylko dostarcza innowacyjne aplikacje, które pomagają rozwiązać branżowe problemy, ale również dostarcza najlepsze w swojej klasie rozwiązania z zakresu wsparcia klientów,” powiedziała Marylon McGinnis, Dyrektor programu Xtreme Support, Infor. „Program Infor Xtreme Support został bardzo entuzjastycznie przyjęty przez klientów, a ten prestiżowy dowód uznania przez ASP jest kolejnym świadectwem na to, że w świecie aplikacji dla przedsiębiorstw Infor Xtreme jest klasą samą w sobie.”

Dzięki portalowi Xtreme Support klienci są wspierani przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku. Portal zapewnia użytkownikom łatwy dostęp do kluczowych zasobów wsparcia, takich jak łatki systemowe, service packi, aktualizacje, dokumentacje, wszechstronna baza wiedzy oraz dostęp do społeczności online. Dodatkowo portal posiada nowy interfejs, który pozwala użytkownikom ustawić swoje preferencje widoku, tak aby szybciej i bardziej efektywnie korzystać z informacji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu