Equinox Polska wprowadza nowe corporate identity. Nowa strategia zakłada większą elastyczność i usługi doradcze dla Klientów

Nowa identyfikacja wizualna domu mediowego Equinox Polska jest ostatnim etapem zmian, które spółka przechodziła w ciągu ostatnich miesięcy. Odnowienie wizerunku związane jest z zakończeniem wieloletniej współpracy z ZenithOptimedia, wprowadzeniem nowej strategii i poszerzeniem kompetencji o usługi doradcze i analityczne.

Nowa polityka Equinox oparta jest na dostarczaniu zintegrowanych, nowoczesnych, skutecznych i najwyższej jakości rozwiązań komunikacyjnych, które zwiększają profitowość biznesu Klientów.

Maciej Malec Dyrektor Zarządzający Equinox Polska przyznaje: nowy znak jest graficzną kwintesencją kierunku w jakim się rozwijamy. Logotyp jest nowoczesny i dynamiczny, znajdujący swoje pozycjonowanie wśród marek charyzmatycznych. Jednocześnie jest bardzo charakterystyczny i wyróżnia się na tle innych marek. Przy tworzeniu nowej komunikacji wizualnej zależało nam na tym, aby nasza identyfikacja wizualna odwzorowywała nasze wartości: eksperckość, niezależność, nowoczesność, nieszablonowość, precyzję i brak ograniczeń w działaniu.

Logotyp, zachowany w niebieskiej stylistyce, składa się z dwóch elementów: nazwy firmy napisanej odważną, futurystyczną czcionką oraz grafiki ptaka z cyfrowego orgiami, który w zależności od potrzeb może być modyfikowany i przekształcany. Logo doskonale prezentuje się zarówno w sieci jak i w klasycznej komunikacji.

Origami jest zaawansowaną sztuką składania papieru, dającą bardzo szerokie i kreatywne możliwości tworzenia. W swojej najwyższej formie wymaga nieszablonowej wiedzy i techniki tworzenia. Wyrażona cyfrowo odwołuje się do technologicznej rewolucji naszych czasów. My jesteśmy ekspertami w sztuce tworzenia najbardziej nowoczesnych rozwiązań kompleksowej komunikacji i usług doradczych. Podobnie jak w orgiami proponujemy bardzo różnorodne, niestandardowe i zaawansowane rozwiązania, dodaje Dariusz Kowalski, Prezes Equinox.

Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana przez niezależnego designera.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu