„Wielki Konkurs Spryciarze.pl” promowany w Novem Performance

W internecie rozpoczęła się kampania portalu Spryciarze.pl. Celem jest promocja uruchomionego właśnie w serwisie konkursu. Działania realizuje Novem Performance w swojej sieci afiliacyjnej.

Akcja reklamowa w internecie ma zachęcić użytkowników i fanów serwisu Spryciarze.pl do wzięcia udziału w konkursie. Warunkiem uczestnictwa jest nagranie wideoporadnika na dowolny temat i umieszczenie go na stronie Spryciarze.pl. Nagrody czekają na twórców najciekawszych i najbardziej kreatywnych filmów.

Działania promocyjne w Novem Performance obejmują zarówno standardowe formy reklamowe, jak display, mailing, linki tekstowe, oraz niestandardowe np. artykuły sponsorowane. Wydawcy rozliczani są w modelu CPL (Cost – Per – Lead), co oznacza, że otrzymują wynagrodzenie za każdego unikalnego użytkownika, który za pośrednictwem ich serwisu trafi na stronę docelową, nagra film poradnikowy i weźmie udział w konkursie.

Stronę docelową i kreacje przygotował zespół portalu Spryciarze.pl w konsultacji z Novem Performance.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu