Skandia i Novem Group promują inwestycje w przyszłość

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Skandii w Novem Group. Akcja promuje ofertę produktów finansowych firmy, ze szczególnym naciskiem na inwestowanie w celu zabezpieczenia przyszłości finansowej. Działania prowadzone są wyłącznie w Novem Group, w sieciach Novem Performance i Novinet.

Kampania realizowana jest dwutorowo; łączy zadania wizerunkowe ze sprzedażowymi. Jej zadaniem jest pozyskanie jak największej liczby osób zainteresowanych inwestowaniem, aby zabezpieczyć się przed utratą pracy, sfinansować edukację dzieci czy spłacić kredytu hipotecznego.

W kampanii wykorzystano pełny zestaw kreacji i form reklamowych – display, linki tekstowe, mailingi oraz formy niestandardowe. Internauci kierowani są na stronę docelową http://inwestycjawprzyszlosc-skandia.pl, gdzie mogą zapoznać się z ofertą Skandii i wypełnić formularz kontaktowy, na który odpowiedzą konsultanci firmy.

Kampania rozliczana jest w złożonym modelu, z elementami CPL, CPC i CPM. Autorem kreacji oraz strony docelowej jest Novem Group. Firmy planują dalszą optymalizację i rozszerzenie działań reklamowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu