Fabryka Marzeń Mercedes-Benz Polska

Liquid – dział kreatywny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii promującej sportowe modele Mercedes-Benz. Kampania nosiła nazwę Fabryka Marzeń Mercedes-Benz, a jednym z  jej elementów był konkurs, w którym nagrodą był emocjonujący dzień z licznymi atrakcjami m. in.  za sterami Mercedesa Nowej Klasy SL.

Zwycięzcy towarzyszyła kamera, a materiał zrealizowany tego dnia, stanowił podstawę drugiej odsłony kampanii i zawartość dedykowanej strony www.mercedes-benz.pl/fabrykamarzen.

W promocję zaangażowanych zostało kilka kanałów komunikacji: media społecznościowe, reklama display, dedykowana strona www oraz mobilna, event, a także aktywności dealerskie. Za realizację dnia marzeń jak i całości kampanii odpowiedzialni byli Liquid (online), MEC Acess (event) oraz BBDO (ATL,BTL).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu