Brand24 przystępuje do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska powiększa się o nową firmę. Brand24, firma specjalizująca się w monitoringu rynku wzmocni szeregi grup roboczych działających w ramach IAB Polska.

– Nie można zarządzać czymś czego nie da się zmierzyć. Już dawno odeszły w zapomnienie czasy, gdy działania w Internecie były uzupełnieniem działań w „realu”. Dziś  Internet jest dla wielu branż głównym polem działań biznesowych, dlatego merketerzy potrzebują narzędzi pomiaru efektywności swoich posunięć w Sieci. – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Biura IAB Polska –  Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom marketerów pojawia się Brand24. Firma Michała Sadowskiego, jeszcze do niedawna będąca startup’em, dziś poważnie wzmacnia szeregi IAB Polska. – dodaje Sass-Staniszewska.

– Wstąpienie do IAB to istotny krok naszej strategii, której jednym z głównych elementów jest wsparcie edukacji rynku w zakresie monitoringu Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych. Liczymy również, że dane zbierane przez Brand24 pomogą wesprzeć planowane inicjatywy związane z działalnością poszczególnych grup roboczych – powiedział Michał Sadowski, prezes zarządu Brand24.

Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Brand24 to także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu