Answear.com na Ceneo

Jeden z największych polskich internetowych sklepów odzieżowych – Answear.com podpisał umowę o współpracy z serwisem Ceneo.pl. Tym samym 10 tysięcy produktów pochodzących ze sklepu Answear.com znajdzie się w strefie modowej Ceneo.

Z ankiety przeprowadzonej przez Ceneo.pl wynika, że aż 67% użytkowników serwisu kupuje odzież i obuwie przez Internet. W odpowiedzi na tak duże zainteresowanie, powstała specjalna modowa strefa, w której prezentowane są oferty sklepów z odzieżą. Ceneo Moda wyróżnia się nie tylko odmiennym layoutem, ale i możliwościami, jakie oferuje kupującym. Użytkownicy mogą filtrować produkty na podstawie takich parametrów, jak rozmiar, kolor, czy fason, a także korzystać z porad stylistki, czy też odwiedzać specjalne strefy poszczególnych sklepów. W strefie można znaleźć ponad 160 tys. Produktów, z niemalże 400 e-sklepów. Swoje oferty prezentują między innymi Top Secret, Halens, Wólczanka, Vistula, czy Wittchen. Kilka dni temu do tego grona dołączył Answear.com.

„Obserwujemy bardzo dynamiczyny rozwój branży odzieżowej w polskim Internecie – stale powstają nowe sklepy, a te które dotychczas prowadziły swoją sprzedaż poza siecią, kolejno zaczynają korzystać z tego kanału sprzedaży. – mówi Joanna Bilińska, Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Wsparcia Biznesu Ceneo.pl – Co jednak istotniejsze – zmianę obserwujemy wśród użytkowników naszego serwisu. Jeszcze kilka lat temu obawiali się oni kupowania odzieży przez Internet, głównie ze względu na brak możliwości przymierzenia, czy obejrzenia produktu z bliska. Dzisiaj ten trend się zmienia – dzięki bardzo dokładnym opisom, wysokiej jakości zdjęciom oraz nowej formie prezentowania produktów. Sklepy w coraz bardziej przystepnej formie prezentują produkty na stronach www. Kupujacy także znają swoje prawa i doskonale wiedzą, że towar zamówiony w e-sklepie można zwrócić po 10 dniach bez podania przyczyny. – dodaje.

Strefa Answear.com dostępna jest pod adresem: http://www.ceneo.pl/Strefa_answear.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu