Stettiner pomaga zaistnieć w skandynawskich mediach

Agencja STETTINER ID&STORY została wyłącznym przedstawicielem skandynawskiego brokera mediowego SMI-Media. Od teraz polskie firmy mają zapewniony łatwy dostęp do wszystkich największych dzienników i serwisów internetowych w Szwecji, Danii, Norwegii i Islandii.

Skandynawia jest bardzo kuszącym rynkiem dla polskich marketerów. Niezmiennie od lat Norwegia, Szwecja i Dania znajdują się na szczycie europejskich państw pod względem dochodów per capita (w 2011 r. zajmowały odpowiednio 2, 6 i 11 miejsce). Przekłada się to na dużą siłę nabywczą ich mieszkańców. Na tych rynkach jest wciąż wiele miejsca dla produktów i usług z Polski, które mogą konkurować zarówno swoją jakością, jak i atrakcyjną ceną.

Jak tam zaistnieć stosunkowo niewielkim kosztem? Gdzie się reklamować? Z pomocą przychodzi nam specyfika skandynawskiego rynku medialnego. Otóż w Skandynawii po gazety sięga dzienne około 75% społeczeństwa. I to 5-7 razy w tygodniu! Dzięki temu dotarcie do sporej rzeszy odbiorców jest stosunkowo łatwe i niedrogie. Stettiner i SMI-Media są w stanie zaplanować optymalną kampanię prasową lub internetową dla każdej firmy, która myśli o podbiciu Skandynawii. Na stronie www.smimedia.pl opisane są największe dzienniki Szwecji, Danii i Norwegii – ilu mają czytelników? jakie jest pokrycie? ile mają odsłon tygodniowo internetowe wydania największych dzienników? – daje to dobry obraz tego, co można osiągnąć dzięki działaniom reklamowym w Skandynawii.

SMI-Media jest duńskim brokerem mediowym z 35-letnim doświadczeniem w branży. Reprezentuje wszystkie liczące się dzienniki i serwisy internetowe w Szwecji, Danii, Norwegii i Islandii. Z kolei agencja kreatywna STETTINER ID&STORY zna specyfikę polskiego rynku i jest w stanie pomóc w każdym przedsięwzięciu marketingowo-reklamowym. Razem Stettiner i SMI-MEDIA gwarantują kompleksową obsługę każdej kampanii na rynku skandynawskim. Przygotowują media plany, budżety i informacje techniczne; rezerwują najlepsze przestrzenie reklamowe; w razie potrzeby zapewniają silne wsparcie kreatywne i koncepcyjne oraz pomagają w adaptacji reklam na poszczególne rynki. Obie firmy stawiają przy tym na elastyczność i korzystne ceny. Stettiner bardzo zachęca do kontaktu osobistego – często udaje się bowiem zaoferować wyjątkowe oferty specjalne.

Dlaczego Stettiner wszedł w mariaż ze skandynawskim brokerem mediowym? Nasza fascynacja Skandynawią i silne związki z partnerami z tamtych krajów sięgają wielu lat. Choćby teraz bierzemy udział w ciekawym projekcie wydawniczym poświęconym Skandynawii – mówi Daniel Czapiewski, Managing Director Stettinera. Szczecin to przecież „wrota do Skandynawii”. Mamy do nich blisko i bardzo dobrze znamy tamte rynki. Jako przedstawiciel brokera mediowego i agencja kreatywna, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie z Polski zaistnieć na Północy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu