HJ Heinz Polska wybrał agencję do działań socialmediowych

Na drodze dwuetapowego przetargu, którego przedmiotem była kompleksowa obsługa marek Pudliszki oraz Heinz w zakresie social media, została wyłoniona agencja zjednoczenie.com.

W ramach prowadzonych działań agencja zjednoczenie.com będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji w social mediach dla marek Pudliszki i Heinz oraz jej realizację przez najbliższy rok. Zakres aktywności będzie obejmował między innymi prowadzenie profili marek na Facebooku oraz współpracę z blogosferą.

Z początkiem maja agencja przejęła prowadzenie fan page’a marki Pudliszki https://www.facebook.com/pudliszki oraz rozpoczęła wparcie kampanii Pudliszkowanie prowadzonej w telewizji. Na potrzeby kampanii stworzyła minisite  www.pudliszkowanie.pl, a fani marki na Facebooku mogą wziąć udział w konkursach i zabawach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu