Go Sport otworzy nowy sklep w Łodzi

Na 25 sierpnia jest zaplanowane otwarcie sklepu Go Sport w centrum handlowym Port Łódź. Na terenie obiektu zostaną wdrożone innowacje, które sprawią, że zakupy będą jeszcze przyjemniejsze.

W 1999 roku w Łodzi otwarto pierwszy sklep sieci Go Sport. Przedstawiciele firmy z uśmiechem na twarzy przyznają, że miasto to historycznie można uznać za kolebkę Go Sportu. Na 25 sierpnia zaplanowano otwarcie nowego sklepu w CH Port Łódź, warto wtedy przyjść, aby wziąć udział w licznych konkursach i atrakcjach.

Sport zawita do CH Port Łódź

Nowy sklep Go Sport zajmie dotychczasowy lokal sklepu Exi Sport oraz dwa inne, które zostaną z nim połączone. Całe centrum handlowe, a w tym zajmowany lokal, znajduje się na poziomie parteru. Obiekt w finalnym kształcie zajmie powierzchnię 1411m² z czego 1168m² to powierzchnia handlowa. Aktualnie inwestycja jest na etapie przygotowania dokumentacji technicznej oraz prowadzenia przetargu na wykonawców poszczególnych prac remontowych.

Innowacje z myślą o klientach

Klienci odwiedzający CH Port Łódź zobaczą w nowym Go Sport unikalny system oświetlenia. Sufit zostanie pomalowany na kolor czarny, podobnie jak system nośny oświetlenia. Lampy jarzeniowe ustąpią na rzecz oświetlenia punktowego, które będzie się skupiało na poszczególnych towarach, podkreślając w efektowny sposób kolorystykę produktów.

,,Wyszliśmy z założenia, że oświetlenie ma być jednym z głównych elementów pozytywnie wpływających na samopoczucie klienta. Ma tworzyć przyjazną atmosferę zakupów i wprawiać klientów w dobry nastrój” – komentuje Joanna Karda, Kierownik ds. Projektów i Merchandisingu w Go Sport.

Komfort klienta na pierwszym miejscu

Nowy system oświetlenia ma pełnić rolę przewodnika po sklepie – eksponować najatrakcyjniejsze akcesoria i ułatwiać poruszanie po lokalu. Jest to rozwiązanie całkowicie inne od dotychczas stosowanego, kojarzonego bardziej z oświetleniem supermarketów. Nad głównym ciągiem komunikacyjnym sklepu zostaną zainstalowane podłużne lampy ledowe w kolorach każdego z dedykowanych działów, które umożliwiają łatwe zorientowanie klienta na produkty w obszarze jego zainteresowań.

Każdy z nich różni się nie tylko zakresem asortymentu, ale również kolorystyką i aranżacją dostosowaną do motywu przewodniego. Zrezygnowano tu ze schematycznego wyłożenia produktów na rzecz przyciągających oko wizualizacji. Dzięki temu, że ofertę zaprezentowano w sposób logiczny i atrakcyjny dla oka, klientowi łatwiej jest przeglądać dostępne artykuły.

Zadaniem systemu oświetleniowego będzie zaproszenie klienta do wnętrza sklepu i wskazanie mu, jak ma się w nim poruszać. Dodatkowym urozmaiceniem będzie nowy rodzaj podłogi, w łódzkim sklepie znajdą się szare płyty gresowe. Poza nowościami natury organizacyjnej i wizualnej, klienci mogą liczyć na to, co najlepsze w Go Sport, czyli szeroki wachlarz akcesoriów sportowych wysokiej klasy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu