CheeseCat partnerem pkt.pl – nowe rozwiązania social media dla biznesu

Firma pkt.pl podpisała z CheeseCat umowę o współpracy. Dzięki porozumieniu pkt.pl rozszerzy swoją ofertę social media dla klientów z sektora MŚP.  Współpraca z CheeseCat to kolejny duży krok pkt.pl w zakresie komunikacji social media.

Firma pkt.pl pomaga ponad 8 milionom użytkowników Facebooka trafić na właściwy adres, wspierając ich w tworzeniu i moderowaniu fan page’y dla firm. CheeseCat dostarczył pkt.pl platformę technologiczną, która umożliwi skuteczną publikację i analizę efektywności prowadzonych stron.

„Jesteśmy dumni, że możemy przygotować dla pkt.pl narzędzie, które jest w stanie obsługiwać administrowanie tysiącami stron w serwisie Facebook. pkt.pl ma ogromny potencjał w postaci dużej liczby klientów i rozpoznawalnej marki. Hasło “daj się znaleźć 18 milionom polskich internautów” pasuje także do możliwości platformy catNapoleon.com” – mówi Kornel Kulisiewicz, szef CheeseCat.

„Działania social media odgrywają coraz większą rolę w komunikacji firm z klientami. Dlatego cieszymy się, że będziemy mogli oferować naszym klientom coraz więcej rozwiązań komunikacyjnych. Dzięki współpracy pkt.pl z CheeseCat, nasza oferta zostanie wzbogacona o nowe, innowacyjne produkty social media.” – mówi Edwin Zasada, Kierownik Sekcji Stron Internetowych i Social Media.

Współpraca polega na dostarczeniu narzędzia umożliwiającego publikację informacji na stronach w serwisie Facebook, moderowaniu dyskusji na prowadzonych fan page’ach i opracowywaniu raportów statystycznych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu