4FRAME – słodki sukces z Jutrzenką

Imponującym wzrostem sprzedaży i udziału w rynku zakończyła się kampania reklamowa prowadzona dla marki Jeżyki (Jutrzenka Colian). Na jej sukces złożyły się: doskonale dopracowana strategia trafiająca czytelnie do grupy docelowej oraz jej właściwe przełożenie na komunikację w spocie telewizyjnym. Autorem kampanii ATL była agencja 4FRAME specjalizująca się w consumer and shopper marketingu.

Poznaj przyjemność totalną! – pod takim hasłem został przygotowany spot reklamowy, którego koncept, kreacja i produkcja należały do agencji 4FRAME. Spot wyprodukowany dla marki Jeżyki miał po pierwsze budować wizerunek marki i pokazywać pozytywne emocje towarzyszące wszystkim konsumentom Jeżyków. Po drugie miał za zadanie budować przewagę produktową marki. Po trzecie informował o nowej linii ciastek w czekoladzie deserowej – Jeżyków Dark. Reklama podkreślała bogactwo składników w ciasteczkach a także akcentowała wyjątkowe doznania, jakie czekają na konsumentów Jeżyków.

Rezultatem tak trafnie przeprowadzonej kampanii reklamowej a także wprowadzenia nowych produktów do portfolio Jutrzenki jest wzrost wyników sprzedażowych. W okresie od lutego do marca 2012 roku marka zdobyła 8,5% rynku ciastek w czekoladzie w ujęciu wartościowym i uplasowała się na pozycji wicelidera wśród marek brandowych w tym segmencie. To najlepszy wynik rynkowy, osiągnięty przez markę Jeżyki w okresie dwóch lat.

Reklama Jeżyków miała swoja premierę na przełomie lutego i marca br. Spot przygotowany został w trzech wariantach – 30’, 15’ i 10’, emitowany był w ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat.

Koncepcja, kreacja, produkcja – 4FRAME

Zakup mediów – Universl McCann

*Dane sprzedażowe zawarte w informacji pochodzą z raportu ACNielsen

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu