Agencja eFresh z budżetem Publicat SA

Agencja eFresh wygrała przetarg na obsługę budżetu internetowego grupy Publicat SA. Prace obejmą wykonanie sklepu internetowego, serwisu korporacyjnego oraz stron dedykowanych edukacji dziecięcej.

Agencja odpowiedzialna jest za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie stron w oparciu o autorski system CMS HYDRAportal. Prace obejmują także doradztwo e-biznesowe.

„Naszym celem jest dynamiczne rozwijanie działalności w internecie. Tworzone serwisy mają ułatwiać komunikację z klientami i zachęcać do dokonywania zakupów. Zdecydowaliśmy się zwiększyć ofertę online z tysiąca pozycji książkowych do ponad pięćdziesięciu tysięcy publikacji. Wierzymy, że dzięki zmianom rekomendowanym przez eFresh nasza oferta i poziom obsługi zadowoli nawet najbardziej wymagającego klienta” – komentuje Krzysztof Michalik, Menedżer Projektu, Publicat SA.

Sklep Publicat SA zostanie wdrożony w oparciu o nowoczesne rozwiązania e-commerce ułatwiające pracę z serwisem. Zastosowane zostaną liczne mechanizmy interaktywne jak np. integracja z zewnętrznymi systemami reklamowymi, system do zarządzania promocjami w sklepie itd.

„Klient jest otwarty na nowoczesne rozwiązania i chce podążać za trendami rynkowymi. Cieszymy się, że współpraca opiera się w dużej mierze o aktywne dyskusje i burze mózgów, które pozwalają nam wypracowywać unikalne rozwiązania. Przykładem takich działań jest zastosowanie funkcjonalności „wysyłka dzisiaj”, która oznacza zapakowanie towaru od razu po jego zamówieniu – nie tak jak dotychczas po upływie 24 godzin. Chcemy, by klienci Publicat SA wiedzieli, że system jest niezawodny i zostaną obsłużeni błyskawicznie” – mówi Artur Wolniewicz, Account Manager, eFresh, www.efresh.com.pl.

Współpraca agencji eFresh i Grupy Publicat SA trwa od 2010 roku. Obejmuje obsługę projektów marketingowych opartych o internet. Do tej pory wdrożono dedykowane serwisy internetowe, jak np. jonesbo.pl czy zabookowani.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu