Przejdź do treści

Bibby Financial Services jako jedyny faktor zdobywa godło Firma Przyjazna Klientowi

Bibby Financial Services jako jedyna firma faktoringowa została bardzo wysoko oceniona przez swoich Klientów i po raz trzeci uhonorowana godłem Firmy Przyjaznej Klientowi.

Bibby Financial Services otrzymała wyróżnienie za wysoki poziom zadowolenia klientów oraz profesjonalny i elastyczny serwis. Oferta Bibby Financial Services została całościowo przebadana pod kątem atrakcyjności produktów, rzetelności (terminowości, profesjonalizmu, wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klientów, przyjaznych warunków obsługi), zaufania (poziomu poczucia bezpieczeństwa przy zawieraniu transakcji), oraz dopasowania do potrzeb Klientów ( uwzględnianie opinii klientów, indywidualne podejście do Klientów oraz analiza poziomu zadowolenia ze świadczonych usług).

Krzysztof Kuniewicz, Dyrektor Generalny Bibby Financial Services komentuje: „Cieszy nas, że po raz trzeci z sukcesem przechodzimy weryfikację ekspertów Fundacji i niezależnych audytorów. Zdobycie godła to potwierdzenie, że nasz model obsługi Klienta sprawdza się w praktyce i jest doceniany przez współpracujące z nami firmy z sektora MSP. To bardzo duża i niezmiernie wymagająca grupa przedsiębiorców, oczekująca szybkich i elastycznych reakcji na ich potrzeby. Świadczenie naszym Klientom obsługi na najwyższym poziomie jest dla nas priorytetem. Godło Firmy Przyjaznej Klientowi to również wyróżnienie dla całego naszego zespołu, którego codzienna praca po raz kolejny została poddana wnikliwej ocenie zewnętrznych ekspertów.”

Bibby Financial Services była jedyną firmą faktoringową wyróżnioną w tegorocznej edycji programu. Znalazła się w gronie takich firm z sektora finansowego jak Alior Bank, Europejski Fundusz Leasingowym, Link4 oraz BZ WBK Aviva.