Agencja 4FRAME specjalizująca się w consumer and shopper marketingu, otrzymała nagrodę w kategorii „opakowanie smaku” w konkursie Art of Packaging. Nagrodzony projekt to opakowanie czekoladek Lalibelle, przygotowane na zlecenie firmy LOTTE Wedel.
Art of Packaging to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie, a jego celem jest propagowanie branży związanej z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym. Ideą konkursu jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynkach krajowym oraz zagranicznym. Kreacje oraz projekty zgłaszane są w dwóch edycjach: Debiuty oraz Professional.
Zwycięskie opakowanie czekoladek Lalibelle ma za zadanie pobudzać zmysł smaku na równi z poczuciem estetycznym. Przy projektowaniu nowego pudełka czekoladek dla LOTTE Wedel agencja 4FRAME postawiła przede wszystkim na apetyczność, elegancję i prostotę.
Całe pudełko jest skonstruowane na zasadzie kontrastu biel – brąz oraz w charakterystycznym podziale pół na pół. Pojedyncze czekoladki opakowane są w pasiaste sreberka, które w zależności od koloru oznaczają poszczególne smaki.
Pudełko 119g – bardziej podłużne – jest zaprojektowane z myślą o różnych możliwościach ekspozycyjnych w sklepach. Grafika bowiem z jednej strony występuje w układzie pionowym, a z drugiej w poziomym. Daje to więcej możliwości eksponowania produktu, przy zachowaniu konsekwencji i ciągłości podziału kolorystycznego białe – brązowe. Opakowanie zostało także zaprojektowane w większej wersji – 238 g.
– Nagroda Art of Packaging jest dla prowadzonych przez nas działań ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że została w ten sposób doceniona zarówno kreacja i design opakowania oraz jego funkcjonalność, tym bardziej, że są to zupełnie nowe czekoladki premium w naszym portfolio. – komentuje Klaudia Rutkowska, product manager, LOTTE Wedel.