Polacy Głodni Zwycięstwa – nowa kampania Danio

Rusza kampania „Głodni Zwycięstwa”, która w wyjątkowy sposób pokazuje naszą wolę walki i chęć wygranej. Mały Głód inicjuje specjalny Taniec Głodnych zwycięstwa, by wesprzeć naszych piłkarzy. Z tej okazji ujawnia swoje dwa nowe oblicza – piłkarza i kibica.

Kampania Głodni Zwycięstwa jest szeroko wsparta działaniami promocyjnymi. Od 4 maja w sprzedaży dostępna jest limitowana edycja Danio z maskotkami Małego Głoda, którego nowe wcielenia od 14 maja można zobaczyć w spocie TV. Jest to pierwsza odsłona kampanii, nawiązująca do meczu z drużyną Grecji, kolejne spoty wejdą na ekrany jeszcze w maju i czerwcu. W każdym z nich Mały Głód zaskakuje przeciwników naszej drużyny Tańcem Głodnych Zwycięstwa. Demonstruje w ten sposób wolę walki Polaków, by poskromić zapał i pewność siebie rywali.

Serię spotów będzie można zobaczyć na kanałach stacji TVN, TVP, Polsat, Discovery oraz AT Media i Video Online. Za kreację kampanii i nadzór kreatywny odpowiada agencja Young & Rubicam, za zakup mediów – MediaCom.

Nowe wcielenia Małego Głoda są dostępne do końca czerwca w dwóch formatach limitowanych opakowań promocyjnych:

  • Danio czteropak 4x150g, smak waniliowy (14,99zł);
  • Danio 220g, smak waniliowy (9,59zł).

Wkrótce Mały Głód ujawni kolejne etapy kampanii – bądź na nie gotowy!

Pokażmy wszystkim nasz Głód Zwycięstwa!

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu