„Pokolenie pięknych Polek” – nowa odsłona marki Celia

Agencja marketingu zintegrowanego XConcept odpowiada za odświeżenie wizerunku marki Celia, w ramach którego powstała nowa strona internetowa i został zrealizowany konkurs konsumencki „Polki są najpiękniejsze”.

– Wdrażamy pomysły, które poprzez działania na kilku płaszczyznach (prasa, internet, program in-store) kształtują wizerunek Celii. Z marki, która do tej pory uważana była za tradycyjną i skierowaną głównie do dojrzałych konsumentek, stworzyliśmy nowy – odświeżony wizerunek Celii. Dzięki naszym działaniom brand postrzegany jest jako nowoczesna marka łącząca wiele pokoleń pięknych Polek. Jednak działania, które wybraliśmy z jednej strony podkreśliły tradycyjny charakter i duże doświadczenie a z drugie odświeżyły i unowocześniły markę – powiedziała Anna Pajestka, brand manager Dax Cosmetics.

Na tej podstawie powstała strategia komunikacyjna marki, bazująca na przebudowaniu strony internetowej brandu. Została uspójniona komunikacja, która do tej pory dzieliła się na młode konsumentki kosmetyków kolorowych i znacznie starsze, używające kosmetyków do pielęgnacji. Aktualna strona dedykowana jest wszystkim pięknym Polkom. Niezależnie od wieku każda z nich znajdzie na stronie Celii coś dla siebie.

Drugim elementem zmian komunikacyjnych marki był konkurs konsumencki bazujący na głównym haśle marki, w którym należało kupić dowolny produkt Celii i dokończyć wybraną historię opublikowaną na stronie www.celia.pl oraz w „Przyjaciółce” i „Tinie”.

Otrzymaliśmy wiele ciekawych historii. Niektóre zaskoczyły nas bogatą treścią i odwołaniem do tak poważnych tematów, jak czasy wojny i holokaustu. Inne wzruszyły zaangażowaniem całej rodzinny i wyjątkową wizualną oprawą. – powiedziała Monika Rudnik, account manager XConcept.

Autorzy 2 najciekawszych opowiadań otrzymali bony wycieczkowe do Rzymu lub Paryża a ich historie ukazały się na stronie internetowej www.celia.pl oraz w „Przyjaciółce”. Kolejne laureatki zostały nagrodzone zestawami kosmetyków Celia, dzięki którym będę mogły stać się przedstawicielkami pokolenia pięknych Polek.

Ostatnim elementem komunikacyjnym był program partnerski skierowany do małych, niezrzeszonych drogerii, w których prowadzona była sprzedaż premiowa kosmetyków Celii.

Agencja XConcept odpowiadała również za projekty graficzne materiałów BTL oraz za koncepcję reklam, które pojawiły się w prasie kobiecej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu