Marka Lesta wybrała agencję

Brand Voice rozpoczyna działania wizerunkowe dla marki Lesta. Współpraca z jednym z największych polskich producentów obuwia będzie się koncentrowała na budowaniu pozytywnych relacji z mediami drukowanymi i elektronicznymi oraz działaniach w zakresie social media marketingu.

Działania wizerunkowe na rzecz kolekcji LESTA, będą miały na celu komunikowanie kluczowych wartości marki oraz podtrzymywanie jej pozytywnego wizerunku w świadomości odbiorców. Za ich prowadzenie odpowiedzialny będzie dedykowany zespół, pod kierownictwem Agnieszki Trzepacz. Dodatkowo grupa Me & My Friends S. A., której częścią jest Brand Voice, zajmie się także przygotowaniem strony internetowej oraz realizacją kampanii reklamowych,  wprowadzających kolejne kolekcje marki Lesta.

Marka LESTA jest obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Wielokrotnie nagradzana oraz wyróżniana marka oferuje unikalne obuwie dla osób ceniących wygodne i wysokiej jakości produkty. Wszystkie jej wyroby powstają ze starannie wyselekcjonowanych, naturalnych skór. Przemyślana konstrukcja każdego modelu zapewnia komfort i wygodę.

Zarówno w aktualnej, jak i jesienno-zimowej kolekcji, marka stawia na najnowsze trendy modowe: odważne akcenty kolorystyczne oraz oryginalne kroje, w unikalnej, komfortowej odsłonie. Połączenie tych wszystkich cech sprawia, że w świadomości odbiorców produkty marki Lesta niezmiennie pozostają synonimem wysokiej jakości, wygody i oryginalności.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu