„Klient nasz FAN” – nagroda za wysoki standard obsługi klienta

arvato Polska, lider w zakresie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych, zatrudniający 2 000 pracowników w 8 lokalizacjach w Polsce, kilkakrotnie otrzymało nagrody za wysoki standard obsługi klienta w obszarze contact center, przyznane przez Vodafone – globalnego operatora telefonii komórkowej

Od ponad 7 lat obcojęzyczne Contact Center arvato Polska w Poznaniu nieustannie zwiększa swój zakres działania w obsłudze światowych koncernów. Doświadczenie zdobyte dzięki wieloletniej obecności na rynkach międzynarodowych, wysoko wykwalifikowani pracownicy oraz korzystanie z zaawansowanych technologii sprawiają, że arvato Polska jest niekwestionowanym liderem wśród firm świadczących usługi Contact Center. W siedzibie w Poznaniu, przy ul. Roosevelta zatrudnionych jest 600 pracowników, którzy obsługują klientów w 6 językach obcych: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, rosyjskim i holenderskim.

Od 2005 roku, arvato Polska prowadzi obsługę niemieckojęzycznej infolinii dla kluczowego Klienta Vodafone. Decyzją Klienta, od kwietnia 2008 roku wprowadzono nowy standard badający satysfakcję klienta sposobem opartym o NPS (Net Promoter Score).

Jednym z założeń tego programu było hasło „Klient nasz FAN”.

Aby zmotywować partnerów outsourcingowych do osiągnięcia wysokich wyników CS (Contact Satisfaction) i uhonorować ich wysiłek, od tego czasu Vodafone przyznaje co kwartał nagrody za wybitne osiągniecia w dziedzinie CS, tzw. FAN-Echo.

FAN-Echo to nagroda przyznawana na podstawie wyników badania satysfakcji klienta.

Po każdej rozmowie telefonicznej nasi klienci maja możliwość oceny konsultanta przy pomocy sms’a. Oceny pojedynczych konsultantów sumują się, dając wynik całego teamu. Raz na kwartał najlepsze teamy pracujące globalnie dla projektu Vodafone zostają nagradzane.

Lokalizacji arvato w Poznaniu udało się już sześciokrotnie zdobyć „FAN-Echo”, co wyróżnia nas wśród innych jednostek świadczących usługi dla Klienta Vodafone.

Zadowolenie ze współpracy z arvato najlepiej odzwierciedla komentarz Thomasa Salchow z Vodafone, Dyrektora ds. Współpracy z Partnerami: „Pracownicy z arvato są postrzegani jako ambasadorzy marki Vodafone. Dzięki odpowiedzialnej postawie i zaangażowaniu podczas telefonicznego kontaktu z klientami, odgrywają kluczową rolę w osiąganiu celów przez Vodafone”.

„Rosnące wymagania biznesu wyznaczają wysokie standardy obsługi klienta, wyrażone jego bezpośrednią opinią. Realizacja usług w Contact Center na najwyższym poziomie jest dzisiaj obowiązkiem i stanowi o przewadze konkurencyjnej arvato jako partnera outsourcingowego Ponad 10-letnia współpraca arvato i Vodafone świadczą o tym, iż inwestycja w jakość obsługi leży po obu stronach i ma wymiar długookresowy” – komentuje Joanna Rada, Dyrektor Obszaru Contact Center

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu