TEQUILA w miejskim stylu dla Maxwell House

„Bez przerwy nagrody za kody!” to hasło nowej kampanii, przygotowanej przez Kraft Foods Polska S.A. oraz agencję kreatywną TEQUILA dla marki Maxwell House. Centralnym punktem działań jest promocja konsumencka, w której do wygrania są termokubki, designerskie saszetki oraz holenderskie rowery. Akcja promocyjna rozpoczęła się 7 maja i potrwa do 30 września 2012 roku.

„Maxwell House trzyma rękę na pulsie miasta, dlatego w prowadzonych przez TEQUILA działaniach nacisk został położony na typowo miejskie i designerskie akcenty. Kampania skierowana jest do grupy młodych ludzi, którzy żyją aktywnie i podążają za najnowszymi trendami. Nagrody natomiast – rowery miejskie, designerskie termokubki w nowej odsłonie graficznej czy saszetki marki HO::LO – w pełni oddają styl marki. Dodatkowo, w ramach prowadzonych działań, nawiązana została współpraca z portalem Traseo.pl. Na stronie internetowej dedykowanej kampanii www.bezprzerwy.com będzie można znaleźć mapę z aktualnymi trasami rowerowymi” – podkreśla Magdalena Holubicka, zarządzająca promocją po stronie Kraft Foods.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić kawę Maxwell House w promocyjnym opakowaniu i wysłać SMS-em kod spod etykiety lub zarejestrować go na www.bezprzerwy.com. Do wygrania jest łącznie 10300 termokubków, 1030 saszetek HO::LO i 103 holenderskie rowery marki BATAVUS.

TEQUILA jest autorem idei kreatywnej kampanii. Agencja odpowiada ponadto za przygotowanie materiałów POS, projekt strony internetowej, a także komunikację kampanii na profilu marki na Facebooku: www.facebook.com/bezprzerwy.

Kampania „Bez przerwy nagrody za kody!” jest kontynuacją działań realizowanych dla marketera od 2010 roku w ramach platformy „Maxwell House – Z Tobą bez przerwy”. TEQUILA opracowała i wdrożyła wówczas ogólnopolską, lifestyle’ową kampanię „Z Tobą bez przerwy”, która rozpoczęła proces relaunchu marki Maxwell House.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu