Gra „Serce i Rozum” Looksoft nominowana na Digital Dragons

Mobilna gra „Serce i Rozum” przygotowana przez Looksoft i AtomClick dla Telekomunikacji Polskiej dostała nominację w kategorii „Najlepsza polska gra 2011 roku dystrybuowana cyfrowo” na Europejskim Festiwalu Gier Digital Dragons.

Kapituła konkursu oceniała przede wszystkim jakość i popularność aplikacji. Pod uwagę wzięto wszystkie polskie gry rozprowadzane w dystrybucji cyfrowej. „Serce i Rozum” firmy Looksoft została nominowana za liczbę pobrań, która przekroczyła 320 tysięcy.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 25 maja 2012 w Krakowie podczas gali Europejskiego Festiwalu Gier Digital Dragons. Statuetki w czterech kategoriach przyzna pięcioosobowe jury w składzie: Wojciech Orliński (Gazeta Wyborcza), Krzysztof Gonciarz (tvgry.pl), Rafał Stanowski (Dziennik Polski), Paweł Węgrzyn (Europejska Akademia Gier), Piotr Babieno (Klaster Europejskie Centrum Gier). Uroczystość poprzedzi konferencja skupiająca największych i najważniejszych producenci i developerów gier na polskim rynku oraz przedstawicieli mediów, środowisk naukowych i biznesowych. Podczas spotkania odbędzie się panel dyskusyjny, do którego zostali zaproszeni specjaliści z Looksoft.

Mobilną grę „Serce i Rozum” zrealizowała agencja marketingu mobilnego Looksoft we współpracy z agencją interaktywną Atomclick na zlecenie Telekomunikacji Polskiej. Premiera miała miejsce 21 listopada 2011 roku i od tego momentu do końca lutego 2012 roku gra została pobrana ponad 320 tysięcy razy. W 2 tygodnie od publikacji znalazła się na pierwszym miejscu w marketach z aplikacjami i osiągnęła status najpopularniejszej darmowej gry na urządzenia mobilne. W ten sposób swoją popularnością wyprzedziła „Angry Birds”.

Europejski Festiwal Gier Digital Dragons jest organizowany przez Krakowski Park Technologiczny we współpracy z Europejską Akademią Gier oraz klastrem Europejskie Centrum Gier, przy aktywnym udziale władz lokalnych oraz środowiska naukowego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu