Volvo wjechało na Motorway‘e

Na nośnikach Motorway 12x4m należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się kampania promocyjna samochodów marki Volvo. Jest to pierwsza kampania reklamowa marki Volvo na nośnikach frontlight 12×4.

Majowa kampania Volvo dotyczy modelu XC60, który do wyczerpania zapasów jest dostępny w ofercie promocyjnej.

– Celem akcji było zbudowanie dużego zasięgu i jednocześnie zachowanie prestiżu podczas prezentacji luksusowej marki, jaką jest Volvo. Zarekomendowaliśmy nośniki w naszej sieci Motorway 12x4m, ponieważ wielki format jest wymarzony do realizacji skutecznych i prestiżowych kampanii motoryzacyjnych. To pierwsza współpraca z Volvo, tym bardziej cieszymy się z zaufania klienta – mówi Ania Żegocka, Senior Account Manager, koordynująca realizację akcji w Jet Line.

Kampania Volvo XC 60na tablicach Jet Line trwa przez trzy tygodnie maja. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu