Business Sopot Festival i Kongres Dyrektorów Marketingu zakończony

W dniach 25-28 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkało się ponad pół tysiąca ekspertów marketingu z Polski i ze świata. Wystąpiło wielu gości specjalnych – tak wybranych, aby ich wystąpienia uzupełniały się merytorycznie, a uczestnikom dawały pełny obraz najnowszych trendów w marketingu. Ważnym wydarzeniem był wręczenie nagród w II edycji Konkursu na Dyrektora Marketingu 2011 roku. Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca branżowych serwisów internetowych.

„Chcemy aby Business Sopot Festival osiągnął pozycję najważniejszego w Polsce spotkania praktyków biznesu. Właśnie w tym celu zorganizowaliśmy go w takiej formule: innowacyjna możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i pomysłów – nie tylko w formie wykładów – dostępna dla różnych przedstawicieli biznesu. Ogromny wpływ ma też dobór naszych gości specjalnych – co roku staramy się, by byli to eksperci, którzy dzięki swojej pracy i oryginalnym pomysłom odnieśli światowy sukces i których doświadczenie wzbogaci wiedzę uczestników wydarzenia w różnych tematach” – mówi Paweł Netczuk, prezes spółki Mediarun.

Business Sopot Festival składa się z kilku wydarzeń umożliwiających poznanie najnowszych trendów w zarządzaniu i marketingu, zobaczenie najnowszych rozwiązań technologicznych, nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a także zainwestowania w nowe przedsięwzięcia. Zawarte w nim panele skupiają się na osobnych tematach wzajemnie się uzupełniających: Kongres Dyrektorów Marketingu, Leaders in Poland, Business & Lifestyle Expo, Business Fast Date oraz Start Up Show.

Na tegorocznym Kongresie Dyrektorów Marketingu, można było wysłuchać wielu znakomitych specjalistów, zarówno z zagranicy, jak i z Polski. Wśród poruszanych tematów znalazły się między innymi: najnowsze badania i trendy, strategia marki i komunikacji, marketing mix, web 3.0, design i product development, SoLoMo (Social Local Mobile) oraz user experience. Zwieńczeniem Kongresu było wręczenie nagród w II edycji Konkursu na Dyrektora Marketingu w Ergo Arenie. Po długich dyskusjach w Bistro Warszawa, kapituła zdecydowała się nagrodzić:

  • Justynę Dziegieć z answear.com w kategorii „firmy z obrotami 2-20 mln”
  • Urszulę Pierzchałę (Miraculum) w kategorii „firmy z obrotami 20-200 mln”
  • Marka Kmiecika (Hoop Polska) w kategorii „firmy z obrotami 200 mln – 2 mld”
  • Tomasza Marszałła (PKO BP) w kategorii „firmy z obrotami powyżej 2 mld”
  • Łukasza Goździora (miasto Poznań) w kategorii „instytucje rządowe i samorządowe”

W dwóch kategoriach: „firmy z obrotami do 2 mln” oraz „instytucje i organizacje pozarządowe” nagród nie przyznano.

Grand Prix Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011 otrzymał Tomasz Marszałł (PKO BP), zaś wyróżnieniem uhonorowano Łukasza Legutko (IMGW). Obsługą fotograficzną na Gali zajęło się Studio maciaga.pl.

Partnerzy Kongresu: PKN Orlen, Polpharma, K2 Internet, Multikino, Clever Frame, Prografix, GREY Group, Dragon Rouge, 180heartbeats, Mediacom, Digital One, AMS, Cohn&Wolfe, SARE, faceADDICTED, TVN, ONET, Euronet, NEC, Business Ad Network, DeFacto Event, Platforma Mediowa Point Group, SAR, PTBRiO, IAA, Manager MBA, PKPP Lewiatan, Rzeczpospolita, Money.pl, Biuro Reklamy Grupa Allegro i GG Network, TRIAS, GMB Prosound, Radio Zet Chili Zet, Yobberi, Coffee Heaven, HAHA FOTO oraz Torell S.A.

Program Business Sopot Festival www.bsfestival.pl/program

Polska strona kongresu www.kongresdyrektorowmarketingu.pl

Angielska strona kongresu www.cmocongress.com

Strona konkursu www.dyrektormarketinguroku.pl

Strona organizatora www.mediarun.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu