Wygraj jedną z 2012 nagród

Powodów do czekania na 1 maja jest naprawdę wiele. Wyjątkowo długi weekend majowy, tradycyjny początek sezonu grillowego, a do tego startuje super promocja „Piłka jest okrągła, a nagród jest 2012”, zorganizowana na zlecenie Nestlé. Do wygrania aż 2012 atrakcyjnych nagród, a losowania odbywają się co tydzień!

Loteria promocyjna potrwa od 1 maja do 10 lipca 2012 roku – to aż 10 tygodni i 10 losowań, w których można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 2012 zł lub jedną z 2002 piłek adidas.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić baton LION, KIT KAT lub wafelek PRINCESSA, zachować paragon i wysłać SMS o treści: 2012_numer paragonu_kwota paragonu na numer 70120 (koszt SMS to 0,62 zł brutto). Zgłoszenie można również zarejestrować bezpłatnie na stronie www.2012nagrod.pl. Każdy może zdobyć szansę na wygraną, wysyłając tyle zgłoszeń, ile posiada paragonów z zakupionymi słodyczami Nestlé. Regulamin loterii dostępny jest na wspomnianej wyżej stronie internetowej.

Loteria będzie wspierana kampanią w prasie handlowej i w internecie na stronie 2012nagrod.pl i facebook.com . Koncepcję loterii stworzyły agencje LOWE GGK Sp. z o.o. i OPEN and Partners Sp. z o.o. Za przygotowanie kampanii prasowej oraz strony internetowej odpowiada agencja OPEN and Partners Sp. z o.o., będąca organizatorem loterii. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o. W sklepach loterii będą towarzyszyły materiały POS: ulotki, wobblery, plakaty, owijki paletowe i topery, które stworzyła agencja OPEN and Partners Sp. z o.o. W punktach sprzedaży pojawią się również zatowarowane ćwierćpaletki.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu