Legendarny producent gier wybiera Media Contacts

W związku ze znacznym zwiększeniem nakładów na promocję online w Polsce, firma Ubisoft zdecydowała o rozpisaniu przetargu na agencję, która będzie odpowiadała za przygotowanie strategii, zakup mediów oraz tworzenie kreacji. Do przeprowadzenia przetargu firma zdecydowała się na zatrudnienie agencji Stars reprezentowanej przez Rafała Szysza.

W wyniku przetargu Ubisoft podjął współpracę z agencją nowych mediów Media Contacts, która wygrała m.in. z Artegence, OS3, Brain Juice czy Walk. Agencja będzie zajmowała się kompleksową obsługą tytułów gier w internecie. Umowa dotyczy strategii, planowania i zakupu mediów interaktywnych, jak również produkcji materiałów kreatywnych.

Poziom profesjonalizmu reprezentowany przez zaproszone agencje był niezwykle wysoki i wybór zwycięzcy okazał się być dla nas bardzo trudny – powiedział Rafał Adasiak, szef marketingu firmy Ubisoft. – Ostatecznie o wyborze Media Contacts zadecydowała strategiczno-emocjonalne podejście do naszych produktów, które wydawało nam się najlepiej dopasowane do naszych potrzeb.

Jesteśmy dumni z tego, że Ubisoft obdarzył nas swoim zaufaniem. Cieszy nas bardzo to, że będziemy mieli okazję pracować dla tak uznanej marki w świecie gier video. Kluczem do nawiązania współpracy na pewno jest integracja rozwiązań mediowych oraz kreatywnych, a przede wszystkim świetna okazja aby uzyskać synergiczne efekty z takiego połączenia. – przyznał Robert Bernaciak, Managing Director Media Contacts.

Ubisoft to producent i dystrybutor bijących rekordy popularności gier, korzeniami sięgający lat 80-tych. Ze studia wyszły takie hity elektronicznej rozrywki jak: Assassins Creed III, Ghost Recon Future Soldier czy Far Cry 3.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu