Gracze wykupili już połowę premierowego nakładu Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2 w wersji na konsole Xbox 360

Pierwsza konsolowa gra giełdowego producenta CD Projekt RED już po kilku dniach od debiutu okazała się światowym hitem. Nakład premierowy wersji na Xbox 360 przekroczył 500 tys. sztuk – oznacza to, że tyle sztuk gry zakupiły sieci detaliczne na całym świecie. Ponad połowa z tej liczby trafiła już w ręce graczy.

„Pierwszy tydzień sprzedaży udowodnił ogromny potencjał naszej gry. Doskonałe recenzje i zainteresowanie graczy pokazuje, że udało nam się zrealizować strategiczny cel skutecznego wejścia na rynek gier konsolowych, który jest kluczowy z biznesowego punktu widzenia. Chcemy sprzedać co najmniej milion sztuk Wiedźmin 2 na Xboxa 360 przez pierwsze 12 miesięcy. Równolegle będziemy aktywnie wspierać sprzedaż wersji PC oraz Wiedźmina pierwszego na PC i Mac” – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projekt RED.

Edycja Rozszerzona Wiedźmina 2 przez kilka dni, zarówno przed, jak i po premierze znajdowała się w pierwszej piątce najpopularniejszych tytułów w największych sklepach Amazon i była bestsellerem sieci GameStop – amerykańskiego sprzedawcy gier wideo posiadającego 6,5 tys. sklepów na całym świecie. Gra polskiego studia w pierwszym tygodniu sprzedaży znalazła się na pierwszym miejscu Top 40 Entertainment Software Chart, zestawienia sprzedaży detalicznej gier w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

„Wiedźmin 2 Edycja Rozszerzona to prawdziwa perełka naszej wiosennej oferty. Preordery poszły świetnie, a sprzedaż potwierdziła, że dojrzałe gry RPG przemawiają do wyobraźni wielu konsolowych graczy. Wielu fanów jest więcej niż zadowolonych z dodatkowej zawartości, którą otrzymali razem z grą – standardowa edycja z soundtrackiem na płycie CD, mapą i przewodnikiem po questach jest czymś niespotykanym w przypadku gier na Xboksa” – powiedział Kevin Kebodeaux, wiceprezes ds. sprzedaży na Ameryki, Warner Bros Interactive Entertainment.

Edycja Rozszerzona jest najbardziej rozbudowaną wersją gry – zawiera m.in. dodatkowe 4 godziny nowych przygód i ponad pół godziny nowych animacji. Sprzedaż gry wspiera specjalny, multimedialny komiks na iPhone’a i iPad’a, z akcją osadzoną w uniwersum Wiedźmina dostępny do darmowego pobrania w App Store.

Dystrybutorem Wiedźmina 2 na konsole Xbox 360 na terytorium USA, Kanady i Meksyku jest Warner Bros. Interactive Entertainment. Na terenach Europy Zachodniej, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Centralnej i Południowej dystrybutorem jest NAMCO BANDAI Partners SAS. W Polsce Wiedźmin 2 będzie sprzedawany w rewelacyjnej cenie 129,90 zł przez CD Projekt.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu