Domiporta.pl ze stałymi miejscami promocji na Gazeta.pl

Serwis Domiporta.pl oraz Gazeta.pl właśnie wzmocniły współpracę. Od kwietnia na stronie głównej portalu Gazeta.pl dostępne są nowe miejsca promocji Domiporta.pl, które mają na celu zwiększenie efektywności ogłoszeniowej serwisu.

„Z portalem Gazeta.pl współpracujemy już od 4 lat. – mówi Agnieszka Grotkowska, Dyrektor Sprzedaży serwisu Domiporta.pl – Obecnie w celu zwiększenia zasięgu serwisu Domiporta.pl, a co za tym idzie efektywności ogłoszeń, rozszerzyliśmy zakres współpracy z portalem. Efektem wspólnych ustaleń jest wprowadzenia na stronie głównej Gazeta.pl stałych miejsc reklamowo-promocyjnych”.

W głównej nawigacji serwisu Gazeta.pl, obok dotychczas istniejących przycisków jak „Poczta”, „Forum” czy „Praca”, pojawiła się ikona „Dom”, przekierowująca na stronę Domiporty.pl. Dodatkowo na stronie głównej dostępne są: boks z ofertami nieruchomości w dziale lokalnym, link w nawigacji w lewym menu serwisu, a także boks ofertowy w sekcji „Ogłoszenia”.

Miesięcznie z Domiporta.pl korzysta prawie 500 tys. użytkowników generujących ponad 14 mln odsłon (źródło: MegaPanel PBI/Gemius, luty 2012).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu