BoboVita Minima – wyjątkowy produkt dedykowany brzuszkom małych alergików

BoboVita Minima została przygotowana na bazie składników o wysokiej wartości odżywczej – mączki z kiełków ziaren chlebowca świętojańskiego i mąki ryżowej. Niezwykle delikatna konsystencja i przyjemny smak sprawiają, że BoboVita Minima może być podawana niemowlętom z alergią na białko mleka krowiego i białko sojowe, a także w przypadku nietolerancji na laktozę czy gluten już po 4. miesiącu życia. Produkt idealnie sprawdza się jako pierwszy pokarm po mleku mamy.

„W okresie pierwszych trzech lat życia dokonują się najważniejsze zmiany w jego rozwoju. W tym czasie ostatecznie kształtuje się ośrodkowy układ nerwowy, dojrzewają pozostałe układy i narządy, mineralizują się zęby stałe. Zbilansowane pod względem odżywczym dietetyczne środki spożywcze specjalnego żywieniowego stosuje się głównie ze względu na ich zalety odżywcze i bezpieczeństwo, ale też walory smakowe, zapach i atrakcyjne podanie, szczególnie istotne u małych niejadków” – powiedziała prof. dr hab. n. med. Mieczysława Czerwionka-Szaflarska, Kierownik Katedry i Kliniki Pediatrii, Alergologii i Gastroenterologii Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Oprócz wysokiej wartości odżywczej mączki z kiełków ziaren chlebowca świętojańskiego i mąki ryżowej, BoboVita Minima wzbogacona została w kompleks 10 witamin oraz niezbędne do prawidłowego rozwoju organizmu składniki mineralne m.in. wapń, żelazo i jod. Dzięki temu doskonale poszerza możliwości rodziców w komponowaniu zbilansowanej diety niemowlęcia czy małego dziecka.

„Nieustannie śledzimy potrzeby rodziców, wynikające ze zmieniających się realiów życia oraz warunków, w jakich rozwijają się dzieci przez pierwsze 3 lata. Zdajemy sobie sprawę, że jednym z największych wyzwań, jakim codziennie muszą sprostać rodzice dziecka z dolegliwościami układu pokarmowego jest ułożenie diety w pełni odpowiadającej jego specyficznym potrzebom żywieniowym. Dlatego 26 kwietnia oddajemy w ich ręce BoboVita Minima, mając nadzieję, że ten wyjątkowy produkt wesprze rodziców nawet najmłodszych dzieci z alergią pokarmową. Jesteśmy przekonani, że docenią zarówno wartość odżywczą produktu, jak i łatwość przygotowania posiłku, do którego wystarczy dodać wodę i podać dziecku” – powiedziała Ewa Kubat, Młodszy Kierownik ds. kaszek BoboVita, NUTRICIA.

BoboVita Minima Produkt zbożowy bezglutenowy jest dostępny w sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji od kwietnia br. Opakowanie o pojemności 350 g kosztuje ok. 15,00 zł.

Wprowadzenie na rynek nowego produktu wspiera szereg działań promocyjnych – od programu wysyłek bezpośrednich i samplingów, poprzez promocje w miejscach sprzedaży i materiały POS, po kampanię reklamową w prasie i Internecie. Za przygotowanie reklam w prasie kobiecej i parentingowej odpowiada agencja Arip, działania reklamowe w Internecie koordynują agencje Ars Thanea oraz Heureka. Media tradycyjne zaplanował MediaCom, a kampanię w Internecie – ACR. Działania PR realizuje agencja ALERT MEDIA Communications.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu