Widzew i Emporio Armani 7 z konkursem na Facebooku

Rusza konkurs RTS Widzew Łódź i Emporio Armani 7 w serwisie Facebook, w którym do wygrania są cenne nagrody. Powalczą o nie między innymi fani Widzewa na Facebooku, którzy polubią również oficjalny profil sklepu Emporio Armani 7. Do zdobycia są wygodne koszulki i bluzy z najnowszej kolekcji sportowej znanego włoskiego projektanta, napoje energetyczne Widzewa, a także bon o wartości 1000 zł na zakupy w salonie firmowym Emporio Armani 7 w łódzkiej Manufakturze.

Konkurs Emporio Armani 7 i Widzewa organizowany jest na stronie facebook.com/EA7manufaktura. Gdy liczba fanów tego profilu przekroczy 700 osób, opublikowane zostanie pierwsze polecenie konkursowe. Następne pojawiać się będą za każdym razem kiedy liczba fanów profilu zwiększać się będzie o kolejne 100 osób. Nagrody otrzyma pierwszych sześciu fanów, którzy na adres emporioarmani7@wp.pl wyślą prawidłową odpowiedź na poszczególne polecenia konkursowe podając swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu. Ostatnie polecenie opublikowane zostanie, gdy profil salonu Emporio Armani 7 na Facebooku zgromadzi 2000 fanów. Co więcej, dzień później odbędzie się finał konkursu. Do wszystkich osób biorących udział w zabawie wysłany zostanie e-mail z finałowym poleceniem. Zwycięzcą zostanie osoba, która najszybciej odeśle poprawną odpowiedź, a w nagrodę otrzyma bon na zakupy w salonie Emporio Armani 7 w Manufakturze o wartości 1000 zł oraz 100 butelek napoju energetycznego Widzew. Informacje o poszczególnych etapach konkursu pojawiać się będą na bieżąco na oficjalnym profilu Widzewa na Facebooku. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich. Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie http://widzew.pl/pl/wiadomosci/informacje/7616.html.

– Specjalnie dla fanów Widzewa na Facebooku organizujemy różnorodne akcje i konkursy. Chcemy w ten sposób podziękować im za budowanie widzewskiej społeczności w tym serwisie. Dzięki takim działaniom strona Widzewa na Facebooku jest obecnie jednym z najdynamiczniej rozwijających się profili klubów piłki nożnej z polskiej ekstraklasy. Znajdujemy się bowiem w czołówce pod względem tempa wzrostu liczby fanów na klubowym fanpage’u. W marcu liczba sympatyków łódzkiego zespołu na Facebooku zwiększyła się o ponad 13% w porównaniu do lutego. Widzew zajął tym sposobem drugą lokatę ustępując miejsca jedynie Ruchowi Chorzów – mówi Michał Kulesza, rzecznik prasowy RTS Widzew Łódź. –  Zależy nam jednak też na tym, by nasz profil rozwijał się nie tylko ilościowo, ale przede wszystkim jakościowo. Chcemy, by kibice nie tylko mogli śledzić tu na bieżąco wydarzenia z życia drużyny, ale również dzielić się z nami swoimi pomysłami czy opiniami na różne tematy związane z klubem. Staramy się więc cały czas urozmaicać jego zawartość, by interesującą treścią zachęcać kibiców do interakcji i zwiększać ich zaangażowanie na profilu. Już w ubiegłym miesiącu wprowadziliśmy szereg zmian na naszej stronie. W efekcie liczba sympatyków rośnie w szybkim tempie, a co ważne nasz profil w serwisie cieszy się przy tym wysokim zaangażowaniem kibiców, którzy nie tylko czytają przygotowane dla nich treści, ale także je współtworzą. Dobrymi wynikami w tym zakresie wyróżniamy się nawet na tle klubów z czołówki tabeli ekstraklasy – dodaje Michał Kulesza.

Organizowany konkurs wpisuje się w kompleksowe działania podejmowane na oficjalnym fanpage’u Widzewa, mające na celu dostarczenie kibicom jak najciekawszej zawartości. Oprócz aktualności sportowych, zamieszczane są na nim treści dotyczące funkcjonowania klubu na co dzień. Nie brakuje interesujących wiadomości na temat zawodników Widzewa, a oprócz konkursów organizowane są liczne promocje oraz plebiscyty SMS-owe. Klub nie zapomina również o swoich fankach. By zainteresować swoim profilem coraz więcej kobiet, przygotowuje dla nich specjalne akcje, takie jak konkurs na „Dziewczynę Widzewa”. Oprócz tego, profil wzbogacany jest też różnorodnymi materiałami multimedialnymi, w tym filmami i zdjęciami ilustrującymi historię klubu oraz inicjatywy podejmowane przez samych fanów. Ponadto, kibice mogą uczestniczyć w ankietach dotyczących sklepu z gadżetami Widzewa i w ten sposób samodzielnie decydować, które produkty z klubowym logo mają zostać objęte promocją.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu