Ruszyła kampania telewizyjna marki Jedynka

23 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Jedynka, dedykowana linii lateksowych farb do wnętrz − Jedynka Ogród Barw.

Jedynka® Ogród Barw to kolekcja 32 gotowych kolorów, dla stworzenia której inspirację stanowił ogród pełen pachnących kwiatów, dojrzałych aromatycznych warzyw i smakowitych owoców. Kreację reklamy oparto na wyeksponowaniu palety odcieni, a także funkcjonalnych zalet produktu: łatwości aplikacji, wysokiej siły krycia i odporności na zmywanie. Malowanie farbami z linii Jedynka® Ogród Barw to niezawodny sposób na szybkie i wygodne odświeżenie wnętrz.

Reklama jest kontynuacją komunikacji prowadzonej w roku ubiegłym. Spoty będą emitowane w stacjach  ogólnopolskich (m.in.: TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz tematycznych. Kampania TV wspierana będzie dodatkowo aktywnościami w prasie, w wybranych magazynach poradnikowo – wnętrzarskich a także w Internecie, w serwisach wnętrzarskich i budowlanych.

Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa JUST, za realizację spotu Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Macroscope OMD.

Film jest także dostępny na stronie internetowej www.farbyjedynka.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu