Opus B zrealizował kampanię społeczną dla CRZL

Agencja reklamowa Opus B, we współpracy z domem mediowym Starlink, przygotowała kampanię reklamową dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Uruchomiona 19 kwietnia kampania zatytułowana „Mama ma” dotyczy godzenia ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn oraz aktywizacji społeczno-ekonomicznej kobiet.

„Mama ma siedzieć w domu z dzieckiem!” – nic bardziej stereotypowego! W jednym ze spotów telewizyjnych rozprawiamy się z obiegowymi opiniami na temat ról matki i ojca, prezentując szereg ułatwień, pozwalających łączyć karierę zawodową z partnerskim wychowaniem dzieci. W drugim filmie, poprzez promocję instytucjonalnych ułatwień w opiece nad dziećmi do lat 3, dajemy odpór stereotypom dotyczącym jakości pracy młodych rodziców.

Na potrzeby kampanii powstały dwa filmy reklamowe (30”) i cztery spoty radiowe (30”). Spoty telewizyjne, wyreżyserowane przez Damiana Pietrasika, wyprodukowane zostały przez studio Film Produkcja. Emisje zaplanowane są m.in. w stacjach ogólnopolskich TVP1, TVP2, Polsat, TVN, PULS oraz kanałach tematycznych. Kampania zaplanowana jest do 20 maja 2012.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu