Nowa era w azjatyckim stylu – Noodle Hut na Natolinie

Nowa na warszawskim rynku marka Noodle Hut, dotychczas znana i lubiana przez mieszkańców trójmiasta, otwiera swój pierwszy lokal w Warszawie. Serwowane będą potrawy z makaronów i ryżu, inspirowane kuchnią azjatycką oraz śródziemnomorską, podawane w, nadal mało popularnych, kartonowych pudełkach.

Zamawianie jedzenia na wynos to obecnie nieodzowny punkt dnia ludzi aktywnych zawodowo, którzy nie maja czasu stać godzinami w kuchni. Do niedawna ten termin ograniczał się głównie do możliwości zamówienia pizzy. Noodle Hut przełamuje taki schemat! Jest on doskonałą alternatywą nie tylko dla wegetarian, ale również osób preferujących oryginalne smaki oraz dbających o zdrowe odżywianie.

Noodle Hut to połączenie szybkiej obsługi, zróżnicowanych dań oraz designerskiego wnętrza.

Lokal wyróżnia się wśród istniejących na warszawskim rynku tym, że na swoich ścianach promuje twórczość młodych oraz debiutujących artystów z dziedziny street artu oraz fotografii. Klienci nie tylko będą mogli zjeść wyjątkowe dania, ale również zrelaksować się przy dźwiękach niekomercyjnej, chilloutowej muzyki oraz skorzystać z bezpłatnego internetu. Dla osób poszukujących codziennej dawki informacji z kraju i ze świata dostępne będą dzienniki oraz czasopisma lifestylowe.

Nowy lokal na Ursynowie mieści się przy ul. Belgradzkiej 14, bardzo blisko stacji Metra Natolin. Noodle Hut to wybór ponad 20 zróżnicowanych potraw kosztujących poniżej 20 zł za dużą porcję, która pozwala nasycić nawet najbardziej wymagającego klienta. Lokal oferuje potrawy na miejscu jak również z dostawą.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu