Majówka już niebawem – wypocznij w górach

Jak szacują analitycy, tegoroczny sezon letni 2012, rozpoczynający się długim weekendem majowym, będzie obfitował w wyjazdy krajowe. Turyści rezygnują ze spędzania urlopu w ośrodkach turystycznych za granicą, o czym zadecydowała poprawa jakości oferowanych usług i obiektów nad Bałtykiem i w polskich górach. To z pewnością zadecydowało o wzroście popularności serwisu turystycznego Karpacz.net, gdzie użytkownik znajdzie tysiące obiektów noclegowych w atrakcyjnych cenach.

Należący do firmy NetFactory serwis Karpacz.net to lider wśród lokalnych portali prezentujących ofertę obiektów noclegowych w Karpaczu i okolicach. Portal wyświetla się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce na najpopularniejsze słowa: Karpacz, Karpacz pensjonaty, Karpacz pokoje, kwatery Karpacz, wolne pokoje Karpacz, hotele Karpacz czy pensjonaty w Karpaczu, co zapewnia skuteczną reklamę wszystkim obiektom noclegowym, które decydują się na umieszczenie swojego wpisu na stronie. Obecnie, wysoka pozycja w Internecie ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy, dlatego reklama obiektu hotelowego w serwisie Karpacz.net to skuteczna forma reklamy, docierająca w skali roku do milionów potencjalnych klientów.

Serwis turystyczny Karpacz.net z każdym dniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród Internautów. Prawie 30 000 unikalnych użytkowników i 200 000 odsłon w tym miesiącu oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w zeszłym roku. Wydłużył się także średni czas przebywania w serwisie do prawie 6 minut. Oprócz wzrostu ilości wpisów hoteli, pensjonatów, domów wypoczynkowych i apartamentów, serwis odnotował wzrost zainteresowania użytkowników zainteresowanych wynajmem obiektu noclegowego w atrakcyjnej turystycznie miejscowości w kraju. Intuicyjny panel wyszukiwania noclegów został skategoryzowany ze względu na standard promowanych obiektów, a apartamenty, domki kempingowe, letniskowe, hotele, kwatery, pola namiotowe, pensjonaty i pokoje to tylko nieliczne z nich.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dynamiki rozwoju naszego serwisu. Tak duży wzrost liczby odwiedzin oraz zamieszczanych ogłoszeń świadczy o tym, że portal Karpacz.net cieszy się coraz większym zaufaniem użytkowników – powiedziała Joanna Babiś, Manager ds. Marketingu i PR w NetFactory. Jego dobre notowania pokazują, że na internetowym rynku ogłoszeniowym branży turystycznej osiągnęliśmy pozycję solidnego gracza. Jesteśmy przekonani, że nasz serwis będzie się rozwijał równie szybko jak do tej pory – dodaje.

Wartość portalu Karpacz.net podnosi przejrzysty i przyjazny użytkownikowi layout, który prócz wpisów obiektów noclegowych prezentuje setki ciekawostek, aktualności, kalendarz imprez czy galerię zdjęć z regionu. Atutem portalu jest unikalna domena, która umożliwia najlepsze pozycjonowanie i najszybsze dotarcie do osób szukających noclegów w Karpaczu. Mapa, umieszczona przy każdym wpisie, umożliwia dokładne zlokalizowanie interesującego nas obiektu, a galeria zdjęć i cennik – pełną orientację w ofercie.

– Staramy się być jeszcze lepsi i dlatego w rozbudowie Karpacz.net stawiamy przede wszystkim na funkcjonalność i atrakcyjność oferty, której zadaniem jest ułatwianie i usprawnianie procesu komunikacji już przy pierwszym kontakcie turystów z prowadzącymi obiektami noclegowymi. Ponadto systematycznie zwiększamy ilość materiałów publikowanych przez naszych analityków opisujących branżę turystyczną w regionie, aby przybliżyć szerszej grupie odbiorców sytuację w tej gałęzi gospodarki – mówi Michał Piaścik, właściciel portalu Karpacz.net.

Wydawca serwisu Karpacz.net postawił na wzmocnienie komunikacji z użytkownikami Internetu i jeszcze lepszą widoczność w sieci, dlatego od kilku miesięcy regularnie zamieszcza wpisy na swoim koncie na portalu społecznościowym Facebook. Bezpośrednia i mniej oficjalna interakcja z odbiorcami okazała się strzałem w dziesiątkę, bowiem w pierwszym tygodniu działalności, fan page polubiło ponad 100 osób. Portale społecznościowe to jedno z popularnych narzędzi komunikacji z klientami. Obecnie Facebook ma w Polsce ponad 8 milionów użytkowników. Od tego roku serwis Karpacz.net stawia na zwiększanie swojego udziału w Internecie i wprowadzaniu kolejnych narzędzi dla naszych partnerów i klientów – internautów, dlatego chcemy intensywniej komunikować się z naszą grupą docelową. Jesteśmy także otwarci na sugestie i opinie dotyczące naszej firmy, dlatego zapraszamy do grona fanów Karpacza na Facebooku – przekonuje Joanna Babiś. Dla aktywnych Internautów, ale także hotelarzy, przewidzieliśmy w najbliższym czasie konkursy, a nagrodą będą vouchery do najlepszych ośrodków hotelarskich w Polsce, wyróżnione wpisy reklamowe czy pozycjonowanie – dodaje.

Użytkownicy serwisu Facebook mogą dołączyć do fanów Karpacza, wpisując te nazwę w wyszukiwarce portalu (http://www.facebook.com/Karpacz.net) oraz klikając przycisk „Lubię to!”. Posiadacze kont na Facebook mogą dodawać komentarze do pojawiających się na stronie informacji, a – dzięki funkcji „Aktualności” – będą na bieżąco informowani o nowościach, promocjach i wydarzeniach w mieście pod Śnieżką.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu